سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 116
کل بازدید : 459269
کل یادداشتها ها : 2619
خبر مایه


< 1 2 3 4 5

طبق آخرین بیانیه ای که از سوی مدیر مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران منتشر شده است، در سال 96 به تناژ یک میلیون و 200 هزار تن سنگ آهن دانه بندی از دو معدن میشدوان و چاه گز تولید خواهد شد. به گزارش آهن پرایس، محمد مرشد زاده ضمن اینکه این خبر را اعلام کرد ادامه داد: برنامه ریزی های این مجتمع به این ترتیب است که در سال 96 برنامه تولید 500 هزار تن سنگ آهن دانه بندی از میشدوان و 700 هزار تن سنگ آهن دانه بندی از چاه گز به تولید و بهره برداری برسد. وی ادامه داد: لازم به ذکر است که از دیگر برنامه های این مجتمع به فروش رسیدن 550 هزار تن سنگ آهن دانه بندی پرعیار (بالای 58 درصد) از معدن چاه گز و نیز فروش 385 هزار تن سنگ آهن دانه بندی پرعیار از معدن میشدوان در سال جاری می باشد.

نکته ی قابل توجه این می باشد که مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران و یکی از مجتمع های تحت نظارت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و متشکل از سنگ آهن چاه گز، سنگ آهن میشدوان، آنومالی شمالی، معادن زاغیها و آنومالی 5 a است که این معادن در مراحل مختلف اکتشاف استخراج و فراوری قرار دارند. امید است تا با استخراج این معادن وضعیت سنگ آهن بهبود یابد و شاهد کاهش دوباره ی قیمت ها نباشیم. در حال حاضر به دلیل مازاد عرضه در چین، سنگ آهن در حالتی ثابت مانده و قیمت آن نیز تغیری پیدا نکرده است.

برای دریافت قیمت روز آهن ، خرید آهن ، خرید چکی آهن ، قیمت آنلاین آهن آلات، خرید آهن از کارخانه ، در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ?? اینجا ?? را کلیک کنید.


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ