سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 110
بازدید دیروز : 101
کل بازدید : 459252
کل یادداشتها ها : 2619
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

قیمت آهن آلات و فروش آهن آلات ساختمانی


فروش آهن آلات ساختمانی درحال حاضر در گرو افزایش تقاضا و تحرک در بازار اهن است. برای افزایش فروش اهن الات،  یکسری اقدامات لازم است که از مهم ترین آنها می توان به رونق بازار مسکن اشاره کرد. البته لازم به ذکر است که منظور از رونق مسکن، تنها معاملات مسکن ( رهن و اجاره ) نمی باشد. منظور از رونق مسکن در راستای افزایش خرید و فروش آهن آلات ساختمانی ، بخش ساخت و ساز مسکن می باشد. گفتنی است مادامی که بخش ساخت و ساز مسکن در حالت سکون باشد، همچنان بخش عمده ای از بازار آهن در سکون خواهد بود.

با وجود این تفاسیر نباید برای رونق در بازار و فروش اهن الات، فقط بخش ساخت و ساز را دخیل دانست. مواردی دیگری نیز نظیر ساخت جاده یا پل و همچنین در صنعت حمل و نقل: تولید خودرو، هواپیما و دیگر وسایل نقلیه دخیل هستند. برای ایجاد تحرک و تحول در بخش آهن آلات ساختمانی باید در زمینه های مذکور نیز رشد و تحرک ایجاد کرد.

طبق آنچه که ذکر شد، خارج کردن بازار اهن از رکود، نیازمند همتی بزرگ در بخش های ذکر شده در جامعه علاوه بر ساخت و ساز مسکن نیز می باشد. نا گفته نماند که بیشترین قسم از بازار آهن الات را بخش ساخت و ساز تشکیل می دهد. برای افزایش ساخت و ساز، باید راه برای بساز و بفروش ها هموار شود؛ که طبق وام ها و تسهیلاتی که برای انبوه سازان در نظر گرفته شده می توان نتیجه گرفت که در آینده ی نزدیک شاهد رشد در بخش ساخت و ساز نیز باشیم.

قیمت آهن آلات ساختمانی در چهارشنبه 96/3/24

قیمت تیرآهن

قیمت میلگرد 

 

قیمت پروفیل

برای خرید ورق روغنی، خرید ورق سیاه، خرید تیرآهن، خرید ورق st37، خرید آهن شرایطی، خرید میلگرد آجدار، خرید اینترنتی آهن، خرید اینترنتی میلگرد، خرید میلگرد از کارخانه، خرید میلگرد اصفهان، خرید ورق گالوانیزه و خرید آهن آلات ساختمانی، با تلفن 54103-021 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و عضویت در کانال تلگرام ما  ?? اینجا ?? را کلیک کنید.


  

اخبار فروش آهن آلات ساختمانی


 

فروش پروفیل

 

طبق برسی هایی که انجام شده است، در روز گذشتهبازار آهن تهران افزایش قیمت دوباره ای را تجربه کرد.  در ابتدا که قیمت پروفیل ها اعلام شد، شاهد ثابت بودن قیمت پروفیل ها در بازار اهن بودیم؛ البته لازم به ذکر است که قیمت پروفیل پایا اصفهان با 30 تومان کاهش و قیمت پروفیل صدرا با 100 تومان کاهش اعلام شد. می توان اظهار کرد که قیمت پروفیل ها در بازار اهن تهران ثابت شده و از آن جو و افزایش قیمت روز های گذشته دور شده است. 

 

فروش میلگرد

 

 

با وجود ثابت بودن قیمت پروفیل ها، در روز گذشته قیمت میلگرد ها دچار افزایش و نوسان شد. بدین ترتیب که در ابتدای ساعات کاری کارخانه های تولید کننده میلگرد قیمت های خود را با 10 الی 200 تومان افزایش  اعلام کردند و بعد از گذشت یکی دو ساعت، قیمت میلگرد دوباره بالا رفت و با 25 الی 30 تومان افزایش قیمت به معامله رسید. گفتنی است که قیمت میلگرد نیشابور همچنان ثابت ماند. پیش بینی قیمت میلگرد بر این است که در هفته ی بعد شاهد آرام شدن نوسان قیمت و کاهش آن در بازار آهن باشیم.

 

فروش تیرآهن

 

 

تیر آهن های متفرقه در بازار اهن شاد اباد در روز گذشته افزایش قیمت بالایی را تجربه کرد. قیمت تیرآهن متفرقهدر حدود 2000 الی 10000 بالا رفت و باعث به وجود آمدن جو نا آرامی در بازار شد. قیمت تیرآهن ذوب آهن نیز افزایش پیدا کرد و این موضوع باعث شد تا از سایز 20 الی 27 قیمتی برای تیراهن ذوب اهن اعلام نشود و فروش تیراهن برای این سایز ها نیز بسته شود. 

 

 

 

 

فروش ورق سیاه، فروش پروفیل، فروش ورق روغنی، فروش تیرآهن، فروش ورق گالوانیزه، فروش نبشی و فروش ناودانی ،در آهن پرایس با تضمین قیمت وکیفیت انجام میگیرد. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و عضویت در کانال تلگرام ما?? اینجا ?? را کلیک کنید.


  

روز گذشته (دو شنبه 22 خرداد) روزی بسیار پر نوسان برای بازار آهن تهران بود. در روز گذشته شاهد افزایش ناگهانی قیمت ها و بسته شدن فروش از سوی تولید کنندگان و عرضه کنندگان اهن آلات بودیم. در ساعات اولیه روز دوشنبه، تولید کنندگان پروفیل که در طی روز های اخیر قیمت اعلامی خود را بدون تغیر و با ثابت اعلام می کردند، دیروز قیمت پروفیل را با افزایش 10 تومانی نسبت به روز های قبل اعلام کردند. قیمت پروفیل صابری، پروفیل تهران شرق، پروفیل صدرا و پروفیل یاران حدود یک هفته است که ثابت مانده و دیروز هم قیمت این اعلامی این کارخانه ثابت اعلام شد. لازم به ذکر است که قیمت پروفیل پایا اصفهان و جهان پروفیل با 10 تومانن  افزایش به ثبت رسید.

 

اخبار قیمت میلگرد

در روز گذشته بازار میلگرد و بازار آهن شاد آباد تهران، دچار افزایش قیمت ناگهانی میلگرد ها شد. بدین ترتیب که در بیشتر کارخانه های تولید کننده میلگرد، قیمت ها بالا رفت و با 10 الی 45 تومان افزایش اعلام شد. با وجود این تفاسیر قیمت میلگرد نیشابور ثابت ماند و با همان 1580 تومان (با احتساب 9%) اعلام شد. گفتنی است که میلگرد شاهرود، میلگرد پرشین، میلگرد آناهیتا گیلان، میلگرد کویر کاشان، میلگرد هیربد و میلگرد ظفر بناب افزایش قیمت 15 الی 30 تومانی را تجربه کردند. 

لازم به ذکر است که هرچند قیمت میلگرد ها افزایش پیدا کرد، اما کارخانه های تولید کننده و عرضه کننده، فروش میلگرد خود را نبستند.

اخبار قیمت تیرآهن

به گزارش آهن پرایس، دیروز بازار تیرآهن بیشترین افزایش قیمت را در سه ماهه نخست سال 96 تجربه کرد. لازم به ذکر است که عرضه کنندگان و فروشندگان تیرآهن، قیمت های خود را با یک ساعت تاخیر اعلام کردند و همچنین برای اکثر سایز های تیرآهن، قیمتی اعلام نشد. بدین ترتیب که قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان با 5000 تومان افزایش اعلام شد اما برای سایز 20 الی 30 قیمتی در بازار اهن تهران اعلام نشد. 

گفتنی است که قیمت تیرآهن متفرقه در بازار اهن شاد اباد، تا سی هزار تومان نیز افزایش پیدا کرد.

 

 

برای خرید ورق روغنی، خرید ورق سیاه، خرید تیرآهن، خرید ورق st37، خرید آهن شرایطی، خرید میلگرد آجدار، خرید اینترنتی آهن، خرید اینترنتی میلگرد، خرید میلگرد از کارخانه، خرید میلگرد اصفهان، خرید ورق گالوانیزه و خرید آهن آلات ساختمانی ، با تلفن 54103-021 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و عضویت در کانال تلگرام ما  ?? اینجا ?را کلیک کنید.


  

فروش آهن آلات در گرو رونق مسکن


اخیرا محمد آزاد که اکنون رئیس اتحادیه فروشندگان آهن می باشد در طی یک نشست خبری اعلام کرد: در حال حاضر همگان شاهد رکود در بخش بازار آهن هستیم که باید برای بهبود بازار و کمک به اقثصاد کلی کشور چاره اندیشید. مهم ترین و اصلی دلیل رکود درحوزه فروش اهن الات ساختمانی رکود در بخش مسکن می باشد، سپس دلایل دیگری مانند رکود در اقتصاد کلی و ... برای ایجاد تحرک و رونق در بخش اهن الات، ابتدا باید در بخش مسکن رونق ایجاد کرد.

محمد آزاد در آخرین گفتگوی خبری خود ابتدا اشاره ای کرد که دولت یازدهم در نخستین روز های کاری خود حملاتی به مسکن مهر داشت، سپس ادامه داد: در شرایط کنونی ما منتظر هستیم که شاهد اقدامات دولت دوازدهم در راستای ایجاد رونق برای بخش مسکن باشیم. 

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با تذکر دادن به این موضوع که بخش توزیع و فروش آهن همچنان در رکود به سر می برد، عنوان کرد: مادامی که در بخش مسکن و ساختمان شاهدد رکود باشیم، اوضاع فروشندگان آهن نیز خوب نمی شود و نمی توان انتظار رونق را در بازار آهن آلات داشت.

همچنین لازم به ذکر است که اخیرا نیز رئیس جمهور بر رکود مسکن تأکید کرده است که ما نیز منتظر اقدامات ایشانن برای بهبود در بازار هستیم.رئیس اتحادیه فروشندگان آهن  تصریح کرد: فعالان این حوزه همچنان در پرداخت مالیات بر ارزش افزوده با سازمان امور مالیاتی مشکل دارند که برطرف نشده است. این موضوع در کنار رکود بازار باعث شده تا ظرف سه سال گذشته در تهران 1500 واحد تعطیل شوند.

 آزاد با اشاره به اینکه در سایر استان ها نیز حدود 20 تا 30 درصد واحدهای فروش آهن تعطیل هستند، گفت: باید فکر اساسی در این رابطه انجام شود تا چراغ های خاموش این مغازه ها روشن شود. وی اضافه کرد: در حال حاضر قیمت میلگرد هر کیلو 1650 تومان و قیمت تیراهن هر کیلو 1750 تومان به فروش می رسد.

 

 

 

فروش ورق سیاه، فروش پروفیل، فروش ورق روغنی، فروش تیرآهن، فروش ورق گالوانیزه، فروش نبشی و فروش ناودانی ،در آهن پرایس با تضمین قیمت وکیفیت انجام میگیرد. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و عضویت در کانال تلگرام ما?? اینجا ?را کلیک کنید.


  

فروش آهن آلات و ورق گرم در روسیه


برسی ها نشان می دهد که در بازار آهن روسیه نیز رکود وجود دارد و بی تحرکی بازار باعث شده تا عرضه کنندگان ورق، قیمت های اعلامی خود را همچنان ثابت اعلام کنند. در شرایط کنونی که عرضه کنندگان تلاش می کنند تا با ثابت نگه داشتن قیمت ها برای فروش آهن آلات ساختمانی قدمی بردارند، فقط بصورت مقطعی و موقت می توانند موجبات بهود بازار را فراهم کنند. برای رسیدن به شرایطی مطلوب تر در حوزه فروش اهن الات باید به رفع چاره ای کار ساز اندیشید.

طبق گزارشات جدیدی که از بازار آهن روسیه به دست آمده است؛ پیش بینی بازار آهن آلات بر این است که به زودی شاهد کاهش قیمت ها در این کشور باشیم. لازم به ذکر است که اخیرا عرضه کننده های ورق در روسیه در صدد آن هستند که ثبات قیمت ها را همچنان حفظ کنند و ممکن است در روز های آتی شاهد پایین آمدن قیمت ها در ماه ژوئن باشیم. در حال حاضر به دلیل دیده نشدن نشانه هایی از بهود در بازار، روسیه با عرضه کنندگان قزاق رقابت شدید تری پیدا کرده است. 
به گزارش آهن پرایس، تولید کنندگان ورق گرم در روس بطور رسمی اظهار کرده اند که می خواهند قیمت ورق ها را مشابه با ماه های گذشته اعلام کنند؛ بدین منظور آنها قیمت جدید ورق گرم را 618 تا 622 دلار هر تن با 188 درصد مالیات بر ارزش افزوده تحویل بازار مسکو به خریدران اعلام کردند ولی طبق انتظارات فعالان بازار، احتمال زیادی می رود که در آینده نزدیک، شاهد کاهش قیمت 18 دلاری بشویم. گفتنی است که در حال حاضر به دلیلل عرضه بالای تجار، جو منفی بازار افزایش یافته است. با وجود این تفاسیر، قیمت های اعلامی کارخانه های روسی بالاست و به همین دلیل همچنان موفق به حذف رقبای قزاقی در بازار نشده اند.

البته با این موضوع را نیز در نظر گرفت که حتی اگر 18 دلار افت قیمت نیز در بازار داخلی رخ دهد هنوز درآمد حاصل از فروش داخلی ورق گرم در روسیه 85 تا 90 دلار هر تن از صادرات از دریای سیاه بالاتر خواهد بود. با توجه به مطالبی که ذکر شد مشخص می شود که قیمت ورق گرم در اکثر نقاط دنیا نیز رو به کاهش است. چنین وضعیتی حکایت از رکود جهانی در بازار اهن و فروش آهن آلات دارد.

 

 

 

برای دریافت قیمت روز تیرآهن، قیمت روز میلگرد آجدار، قیمت ورق روغنی، قیمت پروفیل، قیمت میلگرد بازار تهران، قیمت میلگرد آجدار، قیمت آهن، قیمت میلگرد، ورق روغنی، قیمت ورق سیاه، قیمت آهن آلات ساختمانی، قیمت ناودانی، قیمت تیراهن، قیمت روز ورق سیاه، قیمت روز نبشی و  میلگرد آجدار در بنگاه تهران به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

 


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ