سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 81
بازدید دیروز : 76
کل بازدید : 459818
کل یادداشتها ها : 2622
خبر مایه


< 1 2 3 4 5

اخبار بازار میلگرد در چین و اروپا


اخبار بازار میلگرد در اروپا

در حالی که شاهد کاهش قیمت میلگرد در اکثر کشور های اروپایی می باشیم، قیمت میلگرد در بازار داخلی اسپانیا افزایش پیدا کرده است. به گزارش آهن پرایس، قیمت میلگرد در بازار داخلی 5 تا 10 یورو هر تن نسبت به اوایل ژوئن افزایش یافته که فعالان بازار دلیل این امر را رشد یافتن قیمت قراضه در ترکیه و شایعاتی که اخیرا راجب به از سر گیری صادرات اسپانیا به الجزایر منتشر شده بود می دانند. به دلیل مشکلاتی که در اخذ مجوزهای وارداتی در الجزایر وجود داشت، از ژوئن 2016 روابط تجاری دو کشور متوقف شده است. البته لازم به ذکر است که در حال حاضر فعالان بازار این خبر را که " آغاز داد و ستدهای دو کشور در حال انجام شدن است " تایید نکرده اند.

 
 
اخبار بازار ورق گرم صادراتی در چین

در هفته ی گذشته برای سومین بار قیمت ورق گرم صادراتی در چین افزایش پیدا کرد که دلیل این امر را می توان افزایشی بودن قیمت آهن در بازار داخلی دانست. متوسط قیمت متال بولتین برای ورق گرم صادراتی چین 5 تا 10 دلار در مقایسه با هفته ی گذشته افزایش داشته که 450 تا 460 دلار هر تن فوب به ثبت رسیده است. با وجود این تفاسیر لازم به ذکر است که فعالیت و تحرک در بازار صادرات ورق چین پس از افزایش قیمت هفته قبل خیلی کم شده و میزان فعالیت ها در این بازار کاهش چشم گیری یافته است. اما به هر حال معاملاتی در تناژ های محدود مانند 450 تا 455 دلار هر تن فوب به ثبت رسید و گزارش شد. همچنین در چند هفته ی گذشته، ورق چین در بازار داخلی بهبود چشمگیری پیدا کرد که دلیل این اتفاق را می توان کاهش یافتن موجودی بازار دانست. در نتیجه و در پیرو این اتفاق، کارخانه های زیادی اقدام به کاهش صادرات کردند زیرا در بازار داخلی سود دهی بهتری را می توانستند کسب کنند.

اخبار بازار میلگرد در چین

رشد قیمت در بازارهای فیوچرز و افزایش قیمت بیلت در بازار داخلی چین قیمت میلگرد را در این کشور صعودی کرده است. تمایل به خرید نیز بالا رفته است. البته از آنجایی که فصل رکود تقاضاست فعالان بازار تردید دارند روند صعودی با این قدرت ادامه داشته باشد. در نقاط مختلف چین قیمت میلگرد در بازار نقدی 3 تا 9 دلار هر تن بالا رفته 503 تا 521 دلار هر تن درب کارخانه شده است. بیلت نیز در بازار داخلی 3 دلار رشد روزانه داشته 474 دلار هر تن درب کارخانه با 17 درصد مالیات بر ارزش افزوده شده است.

 

 

 

قیمت روز تیرآهن، قیمت روز میلگرد آجدار، قیمت ورق روغنی، قیمت پروفیل، قیمت میلگرد بازار تهران، قیمت میلگرد آجدار، قیمت آهن، قیمت میلگرد، ورق روغنی، قیمت ورق سیاه، قیمت آهن آلات ساختمانی، قیمت ناودانی، قیمت تیراهن، قیمت روز ورق سیاه، قیمت روز نبشی و  میلگرد آجدار در بنگاه تهران به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.


  

اخبار بازار میلگرد در اسپانیا و بازار ورق در ترکیه


اخبار بازار میلگرد در اسپانیا

گزارشات رسیده از بازار میلگرد اسپانیا حاکی از آن است که قیمت میلگرد در بازار داخلی این کشور افزایش داشته است؛ با این وجود لازم به ذکر است که قیمت پیشنهادی به سایر کشورهای اروپایی کاهش پیدا کرده و پایین آمده است. گفتنی است که به دلیل رشد قیمت قراضه در ترکیه و شایعاتی که در ارتباط با از سر گیری صادرات اسپانیا به الجزایر به وجود آمده است، قیمت میلگرد در بازار داخلی حدود 5 تا 10 یورو هر تن نسبت به اوایل ژوئن افزایش یافته است.

گفتنی است که به دلیل وجود مشکلاتی در اخذ مجوز های وارداتی در الجزایر، از ژوئن 2016 روابط تجاری دو کشور متوقف شده است. البته لازم به ذکر است که در حال حاضر فعالان بازار این خبر را که شروع داد و ستدهای دو کشور می باشد را تائید نکرده اند. با وجود این تفاسیر، هرچند که میزان تقاضای خریداران اروپایی قابل توجه می باشد ولی قیمتی که برای میلگرد اسپانیا پیشنهاد کرده اند در دو هفته اخیر تا 10 یورو کاهش قیمت داشته است.

همچنین فعالان بازار معتقد هستند که افزایش و بالا رفتن قیمت میلگرد اسپانیا در آینده ی نزدیک امکان ندارد و باید منتظر بازاری با روند ثابت یا کاهشی بود. با توجه به مطالبی که ذکر شد، باید این نکته را نیز در نظر گرفت که شاید اگر خبر از سرگیری صادرات به الجزایر واقعیت داشته باشد، باید انتظار رشد قیمت های میلگرد را داشت.

اخبار بازار ورق در ترکیه

روزهای گذشته تقاضای ورق در بازار داخلی ترکیه مطلوب بوده ولی در بازار صادرات آن ضعیف بوده است. در بازار داخلی ورق گرم در 485 تا 495 دلار هر تن درب کارخانه فروخته شده  و قیمت پیشنهادی اولیه  490 تا 495 دلار هر تن درب کارخانه بود. ورق سرد نیز 590 تا 600 دلار هر تن درب کارخانه می باشد. قابل ذکر است ورق گرم صادراتی ترکیه 470 تا 480 دلار هر تن فوب است ولی اروپایی ها به دنبال خرید در 450 تا 460 دلار هر تن فوب هستند.

 

 

قیمت روز تیرآهن، قیمت روز میلگرد آجدار، قیمت ورق روغنی، قیمت پروفیل، قیمت میلگرد بازار تهران، قیمت میلگرد آجدار، قیمت آهن، قیمت میلگرد، ورق روغنی، قیمت ورق سیاه، قیمت آهن آلات ساختمانی، قیمت ناودانی، قیمت تیراهن، قیمت روز ورق سیاه، قیمت روز نبشی و  میلگرد آجدار در بنگاه تهران به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.


  

شرایط مطلوب برای صادرات تیرآهن در ایران


محمد آزاد در روز دوشنبه هفته ی جاری در طی یک گفت و گوی خبری اعلام کرده کشور های اروپایی خواهان تیرآهن ایران می باشد و بیشتر تولید تیرآهن در ایران نیز صادر می شود. وی که هم اکنون رییس اتحادیه فروشندگان، آهن، فولاد و فلزات می باشد در این خصوص اعلام کرد: کشورهای منطقه و برخی کشورهای اروپایی مشتری محصولات تولیدی تیرآهن داخلی شده‌اند و عمده تولیدات نیز به این کشور های مذکور صادر می شود.

 

محمد آزاد در ارتباط با شرایطی که برای تولید محصولات آهنی در کشور وجود دارد گفت: خوشبختانه ما شاهد افزایش پیدا کردن شرایط تولید محصولات آهنی در کشور هستیم.

همچنین برای صادرات تیرآهن نیز شرایط مطلوبی ایجاد شده است. وی ادامه داد: نکته قابل تامل میزان صادرات تیرآهن می باشد که این موضوع بیانگر آن است که قسمت قابل توجهی از تولیدات تیرآهن داخلی به کشورهای منطقه ای صادر می شود. گفتنی است که حتی تعدادی از کشورهای اروپایی نیز مشتری محصولات تیرآهن ایران هستند. 

رییس اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات تاکید کرد: در حوزه تولید تیرآهن، کمیت به میزانی می باشد که می توانیم به وضوح اعلام کنیم که در این بخش به خودکفایی رسیده ایم و به همین خاطرف نیاز به واردات تیرآهن به میزان چشم گیری کاهش یافته است. از طرفی دیگر، لازم به ذکر است که همین موضوع خودکفایی در تولید تیرآهن باعث شده تا از واردات تیرآهن های بی کیفیت جلوگیری شود.

آزاد با اشاره به رکود در بخش ساختمان گفت: در بازار داخلی تیرآهن خواهان کمتری دارد و به جای آن میلگرد وضعیت بهتری دارد. اما در مجموع واحدهای صنفی از شرایط بازار رضایت ندارند و منتظر خروج مسکن از رکود هستند. در سال 96 هم افت فروش در واحدهای صنفی تجربه شده است.

 

 

فروش ورق سیاه، فروش پروفیل، فروش ورق روغنی، فروش تیرآهن، فروش ورق گالوانیزه، فروش نبشی و فروش ناودانی ،در آهن پرایس با تضمین قیمت وکیفیت انجام میگیرد. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و عضویت در کانال تلگرام ما?اینجا?? را کلیک کنید.


  

قیمت و فروش آهن آلات ساختمانی در روز شنبه 96/4/3


اخبار بازار آهن در روز گذشته (شنبه 96/4/3) حاکی از ثبات قیمت ها و در بعضی از مقاطع، افزایش قیمت می باشد. در  مجموع می توان گفت که در روز گذشته، کاهش قیمت در بازار آهن آلات دیده نشد. در هفته ی گذشته که شاهد موجی از افزایش قیمت ها بودیم و بازار آهن تهران نوسان قیمتی بالایی را تجربه کرد به گونه ای که مهم ترین عرضه کنندگان آهن آلات، فروش خود را بستند. طبق پیش بینی ها و برسی ها، می توان در این هفته وضعیت بازار آهن را در حالت ثبات مشاهده کرد، اما کاهش قیمت ها بعید به نظر می رسد.

فروش و قیمت تیرآهن

روز گذشته بازاری ثابت برای فروش تیرآهن ها بود. قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان در بعضی از سایز ها ثابت و در بعضی از سایز ها کاهش داشت. قیمت تیرآهن های متفرقه نیز ثابت بود و در بعضی از سایز های بالا، افزایش قیمت را به همراه داشت. با وجود این تفاسیر مجموعه ی آهن پرایس سعی کرد تیرآهن های انبار تهران خود را با نرخی ثابت به فروش برساند و افزایش قیمت ها را در فروش تیراهن تاثیر ندهد.

 
 
 
 
 
 
 
 
فروش و قیمت میلگرد

فروش میلگرد نیز در بازار آهن تهران با نرخی ثابت و در بعضی از سایز ها با کاهش قیمت انجام شد. کارخانه های تولید کننده میلگرد، قیمت خود را ثابت اعلام کردند. البته قیمت میلگرد ابهر و قیمت میلگرد هیربد، افزایش 5 الی 15 تومانی داشت. بعضی از عرضه کنندگان میلگرد به دلیل آنکه میلگرد ها را قبل از گران شدن بازار خریداری کرده بودند، دیروز قیمت میلگرد های موجود در انبار خود را کمتر از قیمت اعلامی کارخانه اعلام کردند. بدین ترتیب که در مجموعه آهن پرایس در روز گذشته، سایز 14 الی 20 میلگرد نیشابور با قیمت 1615 تومان به فروش رسید؛ این در حالی بود که کارخانه قیمت خود را 1635 اعلام کرده بود.

 

 

 

 

 

 

 

قیمت روز تیرآهن، قیمت روز میلگرد آجدار، قیمت ورق روغنی، قیمت پروفیل، قیمت میلگرد بازار تهران، قیمت میلگرد آجدار، قیمت آهن، قیمت میلگرد، ورق روغنی، قیمت ورق سیاه، قیمت آهن آلات ساختمانی، قیمت ناودانی، قیمت تیراهن، قیمت روز ورق سیاه، قیمت روز نبشی و  میلگرد آجدار در بنگاه تهران به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.


  

افزایش قیمت سنگ آهن و نگرانی از مازاد عرضه


 اخبار بازار سنگ آهن حاکی از افزایش قیمت می باشد. بالاخره  بعد از چندین ماه پیاپی که سنگ آهن یا روندی نزولی یا روندی ثابت را تجربه میکرد، در چند روز اخیر افزایش قیمت انکی را متحمل شده که همین امر موجب شده تا تمایل خرید افزایش یابد. در حال حاضر خبر های بسیار خوبی از بازار سنگ آهن به گوش می رسد که وضعیت بازار سنگ آهن را تا حدی دچار تغیر و تحرک کرده است. با امید اینکه مازاد عرضه پیش نیاید، شرایط کنونی بازار بسیار مطلوب است.

 

طبق گزارشات ارسالی از سوی موسسه پلاتس، آخرین قیمتی که برای سنگ آهن ثبت شده است خلوص 62 درصد وارداتی در چین 56.80 دلار هر تن خشک سی اف آر می باشد که در مقایسه با قیمت اعلامی روز دوشنبه حدود 80 سنت افزایش داشته است. لازم به ذکر است قیمتی که در قرارداد سواپ سنگ آهن در بورس سنگاپور ثبت شده، حدود 10 سنت کاهش داشته و 56.20 دلار هر تن خشک به ثبت و معامله رسیده است. 

این روز ها در بازار سنگ آهن جنب و جوش و تکاپو دیده می شود که این امر به دلیل افزایش تمایل به خرید اتفاق افتاده است که نتیجه آن بالا رفتن قیمت در بازار می باشد. گفتنی است که همین افزایش قیمت اندکی که در بازار سنگ آهن اتفاق افتاد، باعث شد تا تقاضای سنگ آهن شکل مطلوبی را به خود بگیرد زیرا حاشیه سود کارخانه ها نیز بالارفته و افزایش پیدا کرده است.

آنچه که از ظاهر قضیه پیداست، این است که چینی ها با قیمت فعلی سنگ آهن مشکلی ندارند. با وجود تمام این تفاسیر، عهده ای هنوز نگران هستند که مسئله مازاد عرضه در بازار مشکل ساز نشود.

 

 

برای خرید ورق روغنی، خرید ورق سیاه، خرید تیرآهن، خرید ورق st37، خرید آهن شرایطی، خرید میلگرد آجدار، خرید اینترنتی آهن، خرید اینترنتی میلگرد، خرید میلگرد از کارخانه، خرید میلگرد اصفهان، خرید ورق گالوانیزه و خرید آهن آلات ساختمانی ، با تلفن 54103-021 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و عضویت در کانال تلگرام ما  ??اینجا ?? را کلیک کنید.


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ