سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 150
کل بازدید : 459526
کل یادداشتها ها : 2620
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

جدید ترین اخبار بازار میلگرد حاکی از کاهش قیمت ها و نزولی شدن دارد. درحال حاضر شاهد کاهش قیمت ها و سیر نزولی در آهن آلات بخصوص میلگرد هستیم. قیمت میلگرد در شرایط کنونی تحت تاثیر بازار آهن آلات جهانی است. لازم به ذکر است که اکنون، به دلیل مازاد عرضه و کاهش تقاضا بسیاری از کارخانه های تولید کننده میلگرد، محصولات خود را دپو کرده اند. بازار میلگرد چین نیز اکنون در حال تجربه کردن سیر نزولی بازار است و میلگرد های صادراتی نیز از این قاعده  مستثنی نیستند.

در هفته ی اخیر شاهد بالا رفتن بهای میلگرد صادراتی در چین بوده ایم اما پیش بینی قیمت میلگرد بر این است که در آینده  ای نزدیک، بازار میلگرد دچار سیر نزولی شود زیرا به زودی در زیرساخت های چین، محدودیت هایی اعمال خواهد شد. به گزارش آهن پرایس، در حال حاضر قیمت میلگرد صادراتی چین 25 تا 30 دلار هر تن نسبت به اواخر آوریل بالا رفته 430 تا 440 دلار هر تن فوب شده است. همچنین لازم به ذکر است که تعدادی از عرضه کنندگان قیمتی در حدود 455 دلار هر تن فوب نیز پیشنهاد داده اند. اما نکته ی قابل توجهی که وجود دارد این است که در مجموع، معامله ای در رنج این قیمت ها نهایی نشده است و آخرین معاملات در 400 دلار هر تن فوب به ثبت رسیده است.

برای دریافت قیمت روز آهن ، خرید آهن ، خرید چکی آهن ، قیمت آنلاین آهن آلات، خرید آهن از کارخانه ، در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ?? اینجا ?را کلیک کنید.


  

طبق گزارش جدیدی که از وضعیت میلگرد منتشر شده است، کارخانه ای جدید در عربستان اقدام به کاهش قیمت میلگردهای خود کرده است. گویا ابتدا مدیرعامل کارخانه به مدت 44 ماه و نیم قیمت میلگرد های خود را ثابت اعلام میکرد و نوسانی نداشت، اما بعد ازمدتی بالاخره به دلیل رکود تقاضا اقدام به تصحیح قیمت ها کرده است. به گزارش آهن پرایس، درحال حاضر قیمت کنونی میلگرد در این کارخانه ی عربی در بازار داخلی 67 دلار هر تن پایین آمده 4800 دلار هر تن رسیده است.

اگر بخواهیم جدید ترین خبر بازار میلگرد را شرح دهیم، میتوانیم عنوام کنیم که اکنون سایر تولید کننده ها و عرضه کننده های داخلی قیمت میلگرد خود را تغییر نداده اند اما پیش بینی قیمت میلگرد بر این است که نرخ اعلامی آنها نیز به 427 تا  467  دلار هر تن با توجه به کرایه حمل بار کاهش خواهد یافت.

در شمال اروپا میلگرد ارزان شده

اخبار بازار میلگرد در آلمان حکایت از کاهش اجباری قیمت ها دارد. لازم به ذکر است که کشور آلمان نسبت به گذشنته فعالیت بیشتری در بازار میلگرد دارد اما به دلیل آنکه با رقابت بازار واردات و افت 5 تا 100 یورویی قیمت قراضه  مواجه شدند، قیمت  میلگرد ها در این بازار توسط عرضه کنندگان کاهش پیدا کرد .

به گزارش آهن پرایس، دولت ایتالیا از آنجا که با مشکلاتی از قبیل صادرات و بازار داخلی مواجه شده بود، اقدام به کاهش قیمت میلگرد در آلمان کرد و قیمت میلگرد خود را در آلمان 10 تا 15 یورو کاهش داد به 440 تا 450 یورو هر تن رساند. از سوی دیگر میلگرد وارداتی از ترکیه و اسپانیا در 420 و 4500 یورو هر تن با کرایه حمل به ثبت رسیده است. با وجود چنین رقابتی عرضه کننده های آلمانی نیز قیمت داخلی را 10 تا 15 یورو نسبت به دو هفته قبل پایین آورده به 460 تا 470 یورو بدون  19 درصد مالیات بر ارزش افزوده رساندند.

برای دریافت قیمت روز میلگرد آجدار ،قیمت روز ورق سیاه ، قیمت روز ورق روغنی ، قیمت روز ورق گالوانیزه، قیمت روز نبشی ، قیمت روز ناودانی ،  در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ?? اینجا ?را کلیک کنید


  

برسی هایی که از وضعیت سنگ آهن به عمل آمده، به گونه است که محققان اعلام کردند احتمال می رود که تا 5 سال آینده دیگر شاهد قیمت 100 دلاری سنگ آهن که در آغاز سال 966 دیده شد، نباشیم و این قیمت دیگر هرگز تکرار نگردد. به گزارش آهن پرایس، در تحقیقی که از سوی موسسه بی ام آی ( BMI) منتشر شده، حاکی از کاهش قیمت سنگ آهن در سال آتی است. در این تحقیق آمده است که تا 5 سال آینده، سنگ آهن فقط سیری نزولی تجربه خواهد کرد و میانگین قیمت سالانه آن تا سال 2021 هر سال کمتر خواهد شد. طبق این برآورد امسال قیمت این ماده اولیه تا 70 دلار، سال 2018 تا 555 دلار، و تا سال 2021 به میانگین 46 دلار هر تن سی اف آر چین خواهد رسید.

از جمله دلایلی که برای کاهش قیمت سنگ آهن اعلام شده، می توان به 2 مورد: 1)افزایش عرضه استرالیا و برزیل -  2)مازاد  عرضه اشاره کرد.

موسسه بی ام آی که زیر مجموعه موسسه اعتبار سنجی فیچ است بر این باور است که هزینه های پایین، باعث تشویق تولید کننده ها می شود تا تولیدات خود را افزایش دهند تا بتوانند سوددهی را افزایش دهند و همین امر قیمت را باز هم پایین تر می آورد. لازم به ذکر است که پس از آن که قیمت سنگ آهن از وسط ماه فوریه به اوج رسید، بازار آهن و فولاد در اوایل آوریل افت قیمت فولاد و نگرانی مازاد عرضه را تجربه خواهد کرد. در فوریه قیمت سنگ آهن 62 درصد به 94.866 دلار هر تن سی اف آر رسید که از سال 2014 بی سابقه بوده است ولی در آوریل تا 12 درصد افت داشته به حدود 666 دلار رسید.

برای دریافت قیمت آنلاین آهن آلات ، قیمت روز آهن آلات و قیمت آهن آلات ساختمانی در بازاز آهن تهران از آهن فروشان تهران، در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ?? اینجا ?را کلیک کنید.


  

میلگرد در چین سیر صعودی دارد

طبق یک گزارش جهانی که از وضعیت آهن آلات در دنیا اخیرا منتشر شده است، اعلام شده که در اخرین روزهای ماه آوریل،بازار داخلی چین باری دیگر روند صعودی و افزایش قیمت میلگرد را تجربه کرد که لازم به ذکر است این افزایش قیمت ها به دلیل افزایش یافتن و بالا رفتن قراردادهای فیوچرز فولاد و بهای بیلت. به گزارش آهن پرایس، اخرین دفعه ای که در بازار داخلی چین، رشد قیمت میلگرد مشاهده شد، 19 تا 39  دلار هر تن درسراسر این کشور افزایش یافته 484 تا 4999 دلار هر تن  درب کارخانه ثبت شده است.

 

ورق صادراتی ترکیه
به گزارش آهن پرایس،در بازار ترکیه قیمت ورق های صادراتی ثابت است.طبق گزارشات معتبر، آخرین قیمتی که برای ورق گرمثبت شده بود، 500 تا 510 دلار هر تن فوب بود اما لازم به ذکر است که همین ورق ها دراروپا به دلیل اینکه قیمت ها در روسیه و هند رقابتی تر هستند، تقاضایی ندارند. همچنین باید این نکته ذکر شود که اخباری هستند تحت عنوان فروش ورق گرمترکیه در 480 تا 490 دلار هر تن فوب بوده که این اخبار شایعه هستند و تائید نشده است. 
نباید فراموش شود که در حال حاضر شرایط فروش برای ترک ها سخت تر شده، زیرا آنها برای آن که بتوانند فروش صادراتی ورق خود را افزایش دهند، مجبور هستند تا با روسیه و هند رقابت کنند .

برای دریافت قیمت روز آهن ، خرید آهن ، خرید چکی آهن ، قیمت آنلاین آهن آلات، خرید آهن از کارخانه ، در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ?? اینجا ?? را کلیک کنید.

 

  

اخبار آهن آلات حاکی از آن است که شاهد کاهش قیمت ها در بازار آهن هستیم. زیرا در سال گذشته ( اردیبهشت 95) قیمت هر شمش آهن 1800 تومان بوده که الان بهای هر شمش آهن به 12000 تومان کاهش پیدا کرده است. اخیرا رئیس اتحادیه آهن فروشان در ارتباط با وضعیت بازارآهن اعلام کرده: بازار آهن آلات از اوایل امسال کاهش قیمت ها را تجربه کرده است که این امر به دلیل وقوع کاهش جهانی قیمت فلزات اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم پیش‌بینی قیمت آهن آلات را در بازار داخلی داشته باشیم باید بگوییم: انتظار می ررود که تا اواخر  دی‌ماه قیمت شمش آهن تغییری پیدا نکند و بازار همچنان ثابت ماندن قیمت هارا تجربه خواهد کرد و حتی اگر با یکی دو درصد افزایش یا کاهش قیمت ها مواجه شویم، این یکی دو درصد تغییری ناچیز و معمولی خواهد بود.

یکی از کسانیکه در حال حاضر در بازار آهن شادآباد تهران فعالیت می کند در ادامه ی همین گفت و گو، می‌گوید: قیمت آهن آلات از اول سال 94 سیر نزولی به خود گرفته و تا کنون هم این روند و کاهش قمیت ها نیز همچنان ادامه دارد.

برای دریافت قیمت روز میلگرد ، قیمت روز تیر آهن ، قیمت روز نبشی و نادانی ، قیمت روز پروفیل ، قیمت روز ورق ، در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ?? اینجا ?? را کلیک کنید.


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ