سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 74
کل بازدید : 460763
کل یادداشتها ها : 2629
خبر مایه


جدید ترین اخبار بازار میلگرد حاکی از کاهش قیمت ها و نزولی شدن دارد. درحال حاضر شاهد کاهش قیمت ها و سیر نزولی در آهن آلات بخصوص میلگرد هستیم. قیمت میلگرد در شرایط کنونی تحت تاثیر بازار آهن آلات جهانی است. لازم به ذکر است که اکنون، به دلیل مازاد عرضه و کاهش تقاضا بسیاری از کارخانه های تولید کننده میلگرد، محصولات خود را دپو کرده اند. بازار میلگرد چین نیز اکنون در حال تجربه کردن سیر نزولی بازار است و میلگرد های صادراتی نیز از این قاعده  مستثنی نیستند.

در هفته ی اخیر شاهد بالا رفتن بهای میلگرد صادراتی در چین بوده ایم اما پیش بینی قیمت میلگرد بر این است که در آینده  ای نزدیک، بازار میلگرد دچار سیر نزولی شود زیرا به زودی در زیرساخت های چین، محدودیت هایی اعمال خواهد شد. به گزارش آهن پرایس، در حال حاضر قیمت میلگرد صادراتی چین 25 تا 30 دلار هر تن نسبت به اواخر آوریل بالا رفته 430 تا 440 دلار هر تن فوب شده است. همچنین لازم به ذکر است که تعدادی از عرضه کنندگان قیمتی در حدود 455 دلار هر تن فوب نیز پیشنهاد داده اند. اما نکته ی قابل توجهی که وجود دارد این است که در مجموع، معامله ای در رنج این قیمت ها نهایی نشده است و آخرین معاملات در 400 دلار هر تن فوب به ثبت رسیده است.

برای دریافت قیمت روز آهن ، خرید آهن ، خرید چکی آهن ، قیمت آنلاین آهن آلات، خرید آهن از کارخانه ، در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ?? اینجا ?را کلیک کنید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ