سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 54
بازدید دیروز : 70
کل بازدید : 459095
کل یادداشتها ها : 2619
خبر مایه


به گزارش آهن پرایس دراخبار بازار فولاد، در همایش روز جهانی استانداردکه همزمان با 22مهرماه در سالن اجلاس سران وبا عنوان چهارمین انقلاب صنعتی، در روز جهانی استاندارد برگزار شد، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر نمونه ملی استاندارد شد.

در این همایش که به مناسبت روز جهانی استاندارد در سالن اجلاس سران و با حضور اسحاق جهانگیری (معاون اول رئیس جمهور) ،جمعی از هئیت دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، تندیس و لوح تقدیر نمونه ملی استاندارد به مهندس عزیز قنواتی مدیرعامل شرکت فولاد امیر کبیر کاشان اهدا شد.

عزیز قنواتی مدیرعامل شرکت فولاد امیر کبیر کاشان در حاشیه این رویداد ملی، با ارایه گزارش اجمالی از تحقق برنامه‌های این شرکت در سال‌های اخیر گفت: خوشبختانه با اقدامات مدیریتی و کارشناسی و همت کارکنان شاهد تداوم توفیقات و دستاورد‌های ملی این شرکت در عرصه‌های مختلف هستیم.

وی با اشاره به سهم 20 درصدی از تولید ورق گالوانیزه کشور در شرکت فولاد امیرکبیر کاشان گفت: هم اکنون به لحاظ کیفیت و استاندارد تولید محصول، در صدر کیفیت و جایگاه در منطقه قرار داریم که امیدواریم با به ثمر رسیدن طرح‌های توسعه و تکمیل زنجیره، شاهد افزایش سهم تولید و سوددهی در بازار‌های جهانی باشیم.

وی به افزایش سوددهی و رشد رضایت مشتریان و سهامداران اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر با ارائه و ارسال به موقع محصول کیفی به مشتریان شاهد افزایش رضایتمندی آنان و در نتیجه شاهد افزایش درآمد و سوددهی محصولات تولیدی شرکت هستیم.دقت و سرعت در تولید محصولات با کیفیت در کنار اخلاق حرفه ای کارکنان و توجه بسیار به فرهنگ مشتری مداری نقش به سزایی در روند پیشرفت این شرکت بزرگ داشته است.

قنواتی به دریافت تندیس ملی و لوح تقدیر نمونه ملی جایزه روز جهانی استاندارد اشاره کرد و گفت: امسال و در برنامه روز جهانی استاندارد که با عنوان (چهارمین انقلاب صنعتی) برگزار شد موفق به دریافت تندیس و لوح سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان واحد تولیدی نمونه ملی شدیم که این موفقیت را به همه همکاران و ذینفعان شرکت تبریک میگویم.

وی ابراز امیدواری کرد با همت کارکنان و اعضای هیات مدیره شرکت همچنان شاهد توفیقات و دستاورد‌های این شرکت در آینده خواهیم بود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ