سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 101
کل بازدید : 459150
کل یادداشتها ها : 2619
خبر مایه


در دومین روز حذف سقف رقابت قیمتی در بورس کالا شاهد تحرکات بازار آهن  بوده ایم که همین امر نشان می دهد بازار آهن با این اقدامات موافق بوده و عملکرد مناسبی دارد. در حقیقت بررسی بازار آهن حاکی از آن است که این بازار در روز گذشته علی رغم حذف سقف رقابت ها و تصورات پیش از این، ثبات داشته و حتی در برخی مبادی شاهد کاهش قیمت نیز بوده ایم.

از سویی دیگر موضوعی که موجب تحرکات بازار آهن در روز های اینده خواهد شد، افزایش نرخ دلار می باشد. در حقیقت این دو مولفه دو وجه متناقض در بازار محسوب می شوند که موجب می شود روند بازار متفاوت باشد. بصورتی که طی روز گذشته این دو اتفاق موجب ثبات بازار شده است. چنانچه افزایش قیمت دلار رخ نداده بود، قیمت آهن آلات می توانست با کاهش بیشتری همراه شود. اگر چه روز گذشته میزان عرضه محصولات در بورس کالا قابل توجه نبوده و این اتفاق خود می تواند موجب التهابات قیمتی شود چرا که همواره میزان عرضه در بورس با نرخ محصولات در بازار ارتباط مستقیمی دارد.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، به دنبال کاهش میزان عرضه و همچنین افزایش نرخ دلار در روز های آتی، احتمال افزایش قیمت ها وجود دارد. چرا که هم قیمت دلار رو به بالاست و هم رقابتی در بورس کالا وجود ندارد. اما از ابتدای هفته با وجود این نشانه ها، افزایش قیمت رخ نداده و بازار ازاد روندی کاهشی را در پیش گرفته است.

 با توجه به فضای بوجود آمده در بازار، هر اقدامی ریسک محسوب می شود. به همین علت در حال حاضر شاهد خالی بودن انبار ها هستیم چرا که هیچ یک از تامین کنندگان و انبار دارها ریسک نگه داری محصولات را در انبارها نمی کنند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ