سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 80
بازدید دیروز : 70
کل بازدید : 459121
کل یادداشتها ها : 2619
خبر مایه


به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، خرید های مازاد بر فروش و ضعف تقاضای موثر در بازار در نهایت موجب رسوب سرمایه خواهد شد. از سوی دیگر نیز با توجه به هدف اصلی فولادسازان در به سرانجام رساندن مقصود نهایی که برابری با نرخ جهانی می باشد، فروش های بدون جایگزین و خالی نگه داشتن انبارها به امید اینکه شاید قیمت ها در بازار کاهشی شود، غیرمنطقی به نظر می رسد.

در حال حاضر با وجود کاهش تقاضا، کم و بیش شاهد التهابات بازار بخصوص بازار میلگرد آجدار هستیم. اگرچه روند افزایشی قیمت ها بیشتر در حوزه میلگرد به چشم میخورد اما امروز شاهد افزایش مجدد قیمت انواع آهن آلات هستیم. از ساعات ابتدایی روز جاری و با شروع اعلام قیمت لحظه ای کارخانجات فولادی، تولیدکنندگان قوطی پروفیل آهنی قیمت های محصولات خود را با  کیلویی 50 الی 150 تومان افزایش اعلام کردند. پروفیل کارخانه جهان با 100 تومان افزایش در تمامی ابعاد، کارخانه تهران شرق با 100 الی 150 تومان افزایش و کارخانه یاران نیز با کیلویی 50 تومان افزایش قیمت اعلام گردید.

مقاطع دیگر نیز همین روند صعودی را ادامه دادند. کارخانه راد همدان که طی روز گذشته قیمت میلگردهای آجدار تولیدی خود را کیلویی 50 تومان افزایش داده بود، صبح امروز بار دیگر قیمت های محصولات خود را با 10 تومان افزایش اعلام کرد؛ از این رو قیمت میلگرد آجدار سایز 14 راد همدان کیلویی 3715 تومان اعلام گردید. کارخانه میلگرد آجدار آناهیتا گیلان نیز با افزایش 20 تومانی نسبت به روز قبل، در حال حاضر کیلویی 3730 تومان اعلام شده است.

کارخانه هایی همچون پرشین فولاد و حسن رود تا این لحظه قیمت های محصولات خود را نسبت به روز گذشته ثابت اعلام کردند اما با توجه به روند بازار امکان دارد با گذشت چند ساعت دیگر، این کارخانه ها نیز به طبع روند افزایش بازار، قیمت های محصولات خود را افزایش دهند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید. 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ