سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 101
کل بازدید : 459159
کل یادداشتها ها : 2619
خبر مایه


به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، طبق بررسی های صورت گرفته بر روی قیمت روز ورق سیاه در بازار اهن آلات، به این مهم دست یافتیم که قیمت این مقطع فولادی طی یک ماه گذشته نوسانات بسیاری داشته است. با توجه به نوسانات نرخ ارز طی یک ماهه اخیر، شاهد نوسان در قیمت ورق سیاه  نیز بوده ایم. نوسانی که به عقیده برخی فعالان و کارشناسان در این حوزه بی سابقه تلقی می شود، چرا که تحت تاثیر قیمت ارز، هر روزه شاهد تغییر قیمت مقاطع فولادی بوده ایم.

قیمت ورق ضخامت 2 میلیمتر روس طی یک ماهه گذشته در انبار تهران فراز و نشیب های بسیاری را طی کرده است. طی یک ماهه اخیر قیمت ورق روس تنها در یک یا دو روز ثابت اعلام شده و در دیگر روز های نوسان داشته است. با شروع اسفند ماه قیمت ورق روس روند نزولی را در پیش گرفت. قیمت این ورق آهن که در بهمن ماه سال جاری بسیار افزایشی بوده ، در اسفند ما تغییر رویه داده و کاهش یافته است. تنها در هفته اول اسفند ماه قیمت ورق 2 میلیمتر روس 40 تومان افزایش یافت و پس از آن بطور میانگین حدود 10 تا 30 تومان با کاهش قیمت مواجه گردید. در حال حاضر پس از کاهش 20 تومانی در روز گذشته، قیمت ورق آهن روسیه 2930 تومان می باشد.

ورق فولاد مبارکه نیز طی یک ماهه اخیر دستخوش تغییراتی بوده است. این کارخانه نیز در اسفند ماه سال جاری قیمت های خود را کاهش داده است. با شروع ماه اسفند قیمت ورق آهن فولاد مبارکه درب انبار 10 تا 30 تومان کاهش یافت. اما این کاهش قیمت ها تنها مربوط به هفته اول نمی شد و در هفته دوم و سوم هم شاهد کاهش 10 تا 50 تومانی قیمت این مقطع فولادی بوده ایم. در آخرین هفته از اسفند ماه قیمت ورق سیاه مبارکه تنها در برخی سایز ها افزایش یافت. در روز گذشته قیمت ورق سیاه 6*1/5 فولاد مبارکه در برخی سایز ها ثابت برخی کاهش و برخی دیگر افزایش یافت.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ