سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 70
کل بازدید : 459082
کل یادداشتها ها : 2619
خبر مایه



به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، در روز گذشته محمد آزاد، رییس اتحادیه آهن،فولاد و فلزات در گفتگویی عنوان کرد: در شرایط فعلی کارخانه های تولیدکننده آهن فقط ازنصف ظرفیت خود استفاده می کنند. طی روزهای گذشته بازارمسکن که مدتهاست در رکود بوده است، در حال خروج نسبی از رکود می باشد و پیش بینی می شود قیمت آهن آلات به مرور زمان بهبود یابد و با افزایش تقاضا مواجه شود. 
درصورتیکه این اتفاق رخ دهد، کارخانه ها نیز با ازفیاش قیمت اهن آلاتشان می توانند سود بیشتری کسب کنند. اگرچه این تنها در حد یک پیش بینی می باشد و در شرایط فعلی هیچ اتفاقی رخ نداده است.
در حال حاضر که وضعیت آب و هوایی با بارش برف و باران مواجه شده، بازار آهن الات و محصولات فولادی را بسیار راکد کرده چراکه در این هوا حمل و نقل به سختی ممکن می شود. محمد ازاد در ادامه درباره افزایش قیمت آهن الات افزود: درصورتیکه قیمت آهن آلات حتی با افزایش قیمت هم مواجه شود، این افزایش بیشتر بدلیل افزایش قیمت در بازارهای جهانی می باشد.
در شرایط فعلی کشور چین از چندی پیش تا کنون از صادرات آهن آلات خود کاسته و در داخل این کشور بیش تر به ساخت و ساز پرداخته می شود که این موضوع به خودی خود باعث افزایش قیمت آهن در بازار های جهانی شده و بر بازار آهن آلات ایران نیز اثر گذاشته است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ