سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 150
کل بازدید : 459501
کل یادداشتها ها : 2620
خبر مایه


طبق گزارشات ارسالی، در دو هفته ای که گذشت شاهد بهتر شدن وضعیت ورق در امارت بودیم که مهم ترین علت این روند را مزایده ی جدیدی که فولاد مبارکه در ایران اجرا کرده است میدانیم. به گزارش آهن پرایس، قیمت هایی که ایران به امارات اعلام میکند در واقع به عنوان پایه قیمت برای خریداران اماراتی مورد استفاده قرار می گیرد. گفتنی است که اخرین ورق گرم فروخته شده از سوی فولاد مبارکه به بهای 445 دلار هر تن سی اف آر به مشتریان حاضر در امارت فروخته شد. البته لازم به ذکر است که عده ای هنوز خرید ورق را از سایر کشور های دیگر ترجیح میدن، زیرا به دلیل مشکلات بانکی که در ایران وجود دارد آنها ممکن است بطور کل تمایل خود را نسبت به خرید از ایران از دست بدهند. ورق گرم چین در هفته گذشته 450 دلار هر تن سی اف آر امارات خریداری شد. قیمت فعلی چین به 445 تا 450 دلار هر تن سی اف آر رسیده که 10 دلار نسبت به دو هفته قبل افت داشته است.

پس از چین و ایران، پایین ترین قیمتی که برای ورق گرم وارداتی در امارات گزارش شده است کشور هند می باشد که 470 تا 475 دلار هر تن سی اف آر است و در این دو هفته 5 تا 10 دلار کاهش یافته است. به همین جهت پیش بینی میشود تا تمایل به خرید از هند از بین خواهد رفت.

برای دریافت قیمت روز آهن ، خرید آهن ، خرید چکی آهن ، قیمت آنلاین آهن آلات، خرید آهن از کارخانه ، در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ?? اینجا ?? را کلیک کنید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ