سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 23
کل بازدید : 458963
کل یادداشتها ها : 2619
خبر مایه


ذوب آهن اصفهان را می توان اولین واحد بزرگ صنعتی کشور نامید. به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور در مجتمع فولاد ذوب آهن اصفهان بیان کرد: ذوب اهن اصفهان اولین واحد بزرگ صنعتی کشور است که نقش مهمی در شکل گیری صنایع و معادن انسانی متخصص در بخش صنعت کشور ایفا کرده است.

وی در ادامه افزود: این شرکت همچنان با اقدامات و اجرای پروژه هایی که برای کشور بسیار مورد نیاز است مانند تولید ریل که در گذشته از خارج از کشور تهیه میشد، در صنعت کشور می درخشد. در ادامه نیزباید گفت که تولیدات و برنامه ریزی های ذوب آهن برای صنعت فولاد کشور بسیار امیدوارکننده است و مدیریت ذوب اهن اصفهان توانسته به خوبی در این زمینه عمل کند.

یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در ادامه این گفت و گو تصریح کرد: شرکت ما بیش از 50 سال قدمت و تجربه دارد اما با پیشرفت توانسته تمام تجهیزات خود را نوسازی کند. قدمت چندین ساله این واحد تولیدی موجب می شود که عده ای عامل مشکلات ذوب آهن را فرسودگی تجهیزات بدانند اما این موضوع صحیح نیست چراکه مدرنیزاسیون در این شرکت همواره اجرا شده است. مشکل اصلی این شرکت تأمین مواد اولیه است. ذوب آهن هم اکنون به دلیل کمبود مواد اولیه با نصف ظرفیت خود کار می کند و برای گذر از این بحران به دنبال حمایت مالی نیست بلکه نیاز به حمایت دولت برای تأمین پایدار مواد اولیه دارد.

یزدی زاده در ادامه افزود: مجتمع ذوب آهن اصفهان در نظر دارد همچون گذشته با افزایش تعامل و همکاری بتواند در مسیر پیشرفت روز افزون گام بردارد. در گذشته نیز این واحد در تعامل با نخبگان دانشگاهی کشور، پروژه های موثر ومهمی اجرا نموده است و اکنون به دنبال گسترده کردن این همکاری ها می باشد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید. 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ