سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 16
کل بازدید : 458827
کل یادداشتها ها : 2617
خبر مایه


طی هفته ای که گذشت شاهد کاهش بی رویه قیمت ها در بازار اهن الات بودیم. با توجه به کاهش عرضه محصولات فولادی در بورس کالا و همچنین خبر های منتشر شده، بازار آهن آلات تصمیم به ادامه روند نزولی قیمت ها گرفت تا جایی که قیمت مقاطع آهن و محصولات فولادی به نرخ های پیش از افزایش قیمت های مرداد ماه د حال نزدیکی می باشد. بررسی های صورت گرفته بر روی نرخ های جدید محصولات فولادی نشان می دهد قیمت ها در حال بازگشت به روند پیشین خود بوده و در این شرایط باید دو عامل کاهش بیش از اندازه تقاضا و تاثیرات تحریم ها بر بازار های کالایی را مدنظر قرار داد.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار اهن، کاهش بیش از اندازه میزان تقاضا در بازار به دنبال رسیدن فصل زمستان شدت گرفت که در سال جاری رکود حاکم بر بازار آهن آلات موجب شد تا تقاضا برای خرید اهن بیش از پیش افت کند.

عامل دوم اثرات تحریم ها بر بازار می باشد. بیشترین تاثیر ها از تحریم های صادرات آهن آلات، بانکی و حمل و نقل بوده که بازار اهن را بشدت درگیر خود کرده است. طی مدت یاد شده، کشور چین به خوبی توانسته جایگاه خود را در بازارهای هدف ایران در شرق آسیا محکم کند و برنامه ریزی در راستای تصاحب بازار های غرب آسیا را در دستور کار خود قرار داده است.

در این شرایط عدم وجود بازار در خارج کشور و همچنین در صورت فروش محصولات، عدم توانایی حمل کالا ها به دلیل تحریم های کشتیرانی و حمل و نقل و مشکلات مالی به دلیل تحریم های بانکی، موجب شده تا شاهد صادرات آهن آلات به داخل کشور و ریزش بیش از حد قیمت آهن آلاتدر داخل باشیم.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید. 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ