سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 45
کل بازدید : 459015
کل یادداشتها ها : 2619
خبر مایه


به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، وضعیت بازار فولاد به گونه ای در حال سپری شدن است که اعمال تحریم ها موجب ایجاد ابهاماتی در این حوزه شده است. در این رابطه مدیرعامل فولاد امیرکبیر کاشان بیان کرد: در حال حاضر با وجود تحریم ها بازار فولاد روند مثبتی را طی می کند و نباید در بین مردم و شرکت ها ناامیدی موج بزند. گزارش های به دست رسیده از شرکت های فولادی در بورس روند مثبتی را نشان می دهد و در سال جاری هیچکدام از شرکت های فولادی سودآوری کمتر از برنامه نداشته است.

وی افزود: این موضوع نتیجه بلوغ تجاری شرکت های فولادی در دوره تحریم ها می باشد که در گذشته نیز تجربه ی آن را داشته ایم. مجتمع فولاد امیرکبیر کاشان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حوزه تولید 25 درصد رشد داشته است و نتایج نشان دهنده آن است که شرایط دیگر کارخانه ها نیز به همین صورت می باشد. در واقع باید گفت که تحریم ها ممکن است موجب شود که هزینه صادراتافزایش یابد اما نمی تواند صادرات کشور را متوقف کند و در حال حاضر نیز صادراتمان ادامه دارد و هیچ وقت بطور کلی قطع نخواهد شد. به جز کشورهای آسیایی، بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی از جمله مشتریان صادراتی ما هستند.

وی در پاسخ سوال " مهم ترین اقدامات دولت برای کمک به تولیدکنندگان و تولید هرچه بهتر چیست؟" بیان کرد: مسئولان باید از نظرات تولیدکنندگان عمده نیز مشاوره بگیرند و اگر می خواهند قانون یا بخشنامه ای را صادر کنند، از تولیدکنندگان بزرگ نیز مشاوره بگیرند و همفکری آنها استفاده ببرند. از سوی دیگر نیز قانون ها در این حوزه باید قابل بازنگری باشد تا مسیرهای صادراتی در بازار بلند مدت دچار خلل نشود؛ در واقع باید قوانین داخلی تسهیل گردد تا صادرات مانند قبل ادامه پیدا کند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ