سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 18
کل بازدید : 458877
کل یادداشتها ها : 2617
خبر مایه


به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، موج افزایشی قیمت ها طی هفته جاری موجب ایجاد شرایط نامطلوبی در بازار آهن شده است بطوری که کارخانه های تولیدکننده میلگرد بر سر افزایش یا کاهش قیمت به توافق کلی نرسیده و هر کدام بر مبنای دلخواه خود اقدام به قیمت گذاری کرده اند.

کارخانه راد همدان امروز سه شنبه بیست و چهارم مهرماه، قیمت میلگرد آجدار تولیدی خود را کیلویی 30 تومان افزایش داد، در صورتی که شاهد کاهش 20 الی 80 تومانی قیمت کارخانه شاهرود بودیم. این تفاوت مشهود در روند قیمت گذاری تولیدکننده ها، موج نوسانی غیر معقولی را در بازار آهن بخصوص بازار آهن تهران به راه انداخت بطوری که شماری از تأمین کننده ها ترجیح دادند تا زمانی که قیمت ها روندی مشخص به خود بگیرد، از فروش صرفه نظر کنند.

کارخانه جهان نیز قیمت پروفیل ضخامت 2 میل خود را با 50 تومان افزایش به قیمت کیلویی 6200 تومان اعلام کرد. کارخانه صدرا و یاران نیز به ترتیب قیمت پروفیل 2 میل خود را 6200 و 6150 اعلام کردند.

سایر کارخانه های تولیدکننده میلگرد آجدار نیز در سردرگمی بودند چراکه کارخانه هایی همچون آذر فولاد امین و پرشین فولاد قیمت محصولات خود را ثابت اعلام کردند اما در مقابل  کارخانه هایی همچون آناهیتا گیلان  و حسن رود اقدام به افزایش قیمت اعلامی خود کردند.

از سوی دیگر قیمت های اعلامی تیرآهن انبار تهران با کاهش محدودی همراه بود بطوری که قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان در سایزهای مختلف، شاخه ای 5 الی 25 هزار تومان کاهش داشت.

ورق ها نیز از این امر مستثنا نبودند و همراه با نوسان اعلام شدند. ورق سیاه برش خورده فولاد مبارکه در انبار تهران با کیلویی 50 الی 70 تومان افزایش اعلام گردید که این موضوع نشان می دهد التهابات بازار آهن بر قیمت انواع ورق نیز تأثیر گذاشته است.

روند بازار طی ماه های گذشته طوری رقم خورده است که نمی توان پیش بینی دقیقی از افزایش یا کاهش قیمت ها داشت.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ