سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 6
کل بازدید : 458774
کل یادداشتها ها : 2615
خبر مایه


به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، ثبت رکورد روزانه در فولادسازی با دستیابی به عدد بیش از 2200 تن و همچنین ثبت رکورد روزانه در نورد سبک با دستیابی به عدد بالاتر از 1100 تن وهمچنین ثبت رکورد روزانه تناژی در فروش و حمل با دست یابی به عدد افزون بر 3300 تن می توان اشاره کرد.هم چنین کسب موفقیت ها در بخش فروش و تولید متوقف نشده و در تامین مواد اولیه اصلی نظیر قراضه و آهن اسفنجی نیز ادامه داشته است.

مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران تاکید کرد: در حوزه IT نیز با بهره‌ گیری از متخصصان داخلی و خارجی در حال توسعه سیستم‌های داخلی و موضوعات ارتباطی با تامین‌ کنندگان و مشتریان هستیم. ارتقای تکنولوژی فولاد زنگ نزن چایچی همچنین از ارتقای تکنولوژی تولید فولاد زنگ نزن به روش صد در صد قراضه ویژه خبر داد و گفت: با بهره‌ گیری از تکنولوژی‌ های نوین به تولید فولاد های زنگ‌ نزن خاص دست پیدا کردیم که عموما در صنایع پتروشیمی، نفت، گاز، صنایع پزشکی، غذایی و... کاربرد دارد.

وی با اشاره به سایر موفقیت های بزرگ این بنگاه بزرگ اقتصادی افزود: در بخش توسعه محصول نیز موفق به تولید چند سایز جدید تسمه مورد نیاز صنایع فنرسازی، قالب‌ سازی و صنایع عمومی شدیم.وی همچنین تولید و فروش فولادهای آلیاژی و خاص را در اولویت فعالیت‌های خود برشمرد و گفت: توجه به تولید فولاد آلیاژی در اولویت برنامه‌های شرکت است و مطمئنا در سال جاری تولید فولاد‌های ساختمانی عملا در حد صفر خواهد بود.

 وی افزود: با توجه به بازاریابی‌های صورت گرفته علاوه بر مشتریانی که در حوزه نفت و پتروشیمی، خودروسازی، ماشین‌ سازی صنایع ریلی و ابزارسازی داریم، موفق شدیم تا توافق‌های خوبی با صنایع مفتولی و معدنی داشته باشیم و بخشی از محصولات خود را در اختیار این دسته از صنایع نیز قرار دهیم تا امکان جوابگویی به بخش قابل توجهی از نیاز فولادی پیچ و مهره‌ سازان، الکترود سازان، فنر سازان و... فراهم شود وسالانه به‌ طور متوسط 100 تا 150 هزار تن مفتول و کلاف آلیاژی به کشور وارد می‌شد که با انجام تولید مستقیم و مشارکتی، اکنون بیشتر نیاز این صنایع مفتولی از داخل تامین می‌شود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ