سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 30
کل بازدید : 458621
کل یادداشتها ها : 2609
خبر مایه


روز گذشته روند بازار اهن آلات معکوس شد و شاهد تغییر رویه قیمت ها در این بازار بودیم.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار اهن، با توجه به افزایش قیمت ها در هفته گذشته، تغییر رویه بازار اهن الات در اولین روز از هفته جاری موجب ایجاد شوک بزرگی در بازار شد.

خبر های بازار آهن حاکی از کاهش قیمت های میلگرد اجدار، نبشی، ناودانی و برخی از کارخانه های تیرآهن می باشد. روز گذشته قیمت ها در بخش میلگرد اجدار بطور میانگین 200 تومان کاهش یافت.

کارخانه میلگرد شاهرود ه پس از پنج روز اعلام قیمت نمود، در روز گذشته قیمت میلگرد سایز 14 خود را 450 تومان کاهش داد که این میزان در مقایسه با دیگر کارخانه ها بیشترین کاهش قیمت بوده است. همچنین کارخانه میلگرد سازی آناهیتای گیلان نیز از این کاهش قیمت ها مستثنا نبوده و در روز گذشته 60 تومان نرخ های خود را کاهش داده است. این کارخانه میلگرد سازی در مقایسه با دیگر کارخانه ها کمترین کاهش قیمت را تجربه کرده است.

اما این روند نزولی تنها در بخش میلگرد ها نبوده و به بخش نبشی ها نیز سرایت کرده است. قیمت نبشی ها در اولین روز از هفته جاری بطور میانگین 150 تومان کاهش یافت. در حال حاضر قیمت نبشی 5 ناب تبریز 4570 تومان می باشد.

به دنبال افت قیمت نبشی ها، ناودانی ها نیز از این روند پیروی کرده و کاهش یافتند. کارخانه ناب تبریز قیمت ناودانی خود را در تمامی سایز ها 200 تومان کاهش داد. در حال حاضر قیمت ناودانی در حدود 4560 تومان می باشد.

قیمت تیرآهن نیز در بنگاه تهران با کاهش رو به رو شد. اما این کاهش قیمت ها بسیار چشمگیر بود. قیمت تیراهن بطور میانگین 50 هزار تومان کاهش یافت. در حال حاضر قیمت تیرآهن سایز 20 ذوبی اصفهان یک میلیون و 262 هزار تومان می باشد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ