سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 23
کل بازدید : 458952
کل یادداشتها ها : 2619
خبر مایه


به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، رئیس اتحادیه آهن فروشان در خصوص صادرات آهن، فولاد، و سایر فلزات اعلام کرد: حدود 45 درصد  صادرات آهن و محصولات فولادی به کشورهای همسایه می باشد. 

وی در خصوص صادرات آهن و فولاد بیان نمود: در سال گذشته با وجود اینکه صادرات آهن و فولاد حدود 9 میلیون تن بوده است، حدود 40 تا 45 درصد این صادرات متعلق به کشورهای همسایه  بوده لذا تولیدات آهن و فولاد کشور ایران به دلیل کیفیت مناسب و استاندارد بالا توانسته متقاضیان مصرفی خود را در این شرایط نامطلوب بازار فولاد حفظ کند.

وی در رابطه با رجوع تولید کنندگان محصولات فولادی به انبارهای مختلف شهرهای ایران اظهار داشت: متاسفانه  هنوز مراجعه حضوری تولیدکنندگان محصولات فولاد و آهن به انبار کارخانه های شهرهای مختلف به طور رسمی اعلام نشده است. تاخیر این اقدامات ناشی از سرکشی تعزیرات به انبارهای شهرهای مختلف است که منجر شده آهن فروشان با ادامه این روند برفروش محصولات خود سماجت کنند، این امر موجب شد که قیمت آهن آلات، محصولات فولادی در سیر نزولی قرار گیرد.

طبق گزارش های اعلام شده از سوی کارشناسان صنعت فولاد، وضعیت نابسامان بازار فولاد موجب آشفتگی بسیاری از متقاضیان مصرفی و فعالان بازار شد به طوریکه متقاضیان مصرفی از خرید محصولات فولادی صرفه نظر کردند. این امر نشان می دهد در چند روز اخیر محصولات فولادی  در بازار با کاهش همراه بوده است.

 اکنون در این شرایط فعلی بازار قیمت تیرآهن درب کارخانه کیلویی  4 هزارو 200 تومان تا 4 هزارو 800 هزار تومان رسیده است  بطوری که سیر این روند برای محصول میلگرد هم به همین روال است. همچنین در این اوضاع بازار فولاد خرید و فروش به صورت جدی انجام نمی شود چرا که بسیاری از واسطه گران بازار فولاد از بردن محصولات فولادی به انبارهای مختلف سطح شهرها تردید دارند  که با انتقال محصولات خود به انبارها  توسط تعزیرات دستگیر شوند.

همچنین  در شهر اصفهان حدود 80 درصد انبارها تعطیل شده است از این رواجازه ورود و خروج محصولات به این انبارها وجود ندارد. این شرایط بازار نشان می دهد که باتوجه به اتفاقات اخیر تقریبا  خرید و فروش محصولات در بازار فولاد  متوقف شده است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ