سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 30
کل بازدید : 458620
کل یادداشتها ها : 2609
خبر مایه


به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، طی چند روز گذشته شاهد تورم سرسام آور قیمت مسکن بودیم. بار دیگر افزایش قیمت مسکن با تورم 36 درصدی مواجه شد، بطوری که این روند صعودی بازار مسکن در شهر تهران مورد توجه بسیاری از فعالان بازار و متقاضیان مصرفی قرار گرفت.
کارشناسان بخش مسکن در خصوص تورم 36 درصدی بازار مسکن شهر تهران اینگونه بیان کردند: در اوایل سال 97 قیمت هر متر مربع زمین ساختمان کلنگی حدود 6 میلیون و 700 هزار تومان بوده است. برحسب آمارها در ابتدای سال جاری  97 با روند صعودی بازار مسکن، مبلغ اجاره واحدهای مسکونی با افزایش چشمگیریهمراه بوده است؛ بطوری که میزان مبلغ کل اجاره، به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک متر مربع زیر بنای مسکونی تعیین شده است.

همچنین در ابتدای سال جاری در مقایسه با اوایل سال 96 افزایش قیمت های بازار مسکن در شهر تهران با رشد 26.7 درصدی همراه بوده است. معامله های واحدهای مسکونی در شهر تهران توسط مشاورین املاک انجام می شود، از این رو مشاورین در خصوص گرانی ها بیان کردند که میزان اجاره یک متر مربع زیربنای مسکونی معامله شده در شهر تهران با مساحت 80 متر مربع و با عمر بنای 14 سال در مقایسه با سال 96 به رشد 5.8 درصد رسیده است.

به طور میانگین  در ابتدای سال جاری، قیمت فروش هر متر مربع زمین ساختمان کلنگی معامله شده با مساحت 260متر مربع در شهر تهران، حدود شش میلیون تومان بوده است که همچنین در مقایسه با سال 96 با رشده 33.7 درصد همراه بوده است.

برحسب آمارهای اعلام شده از سوی کارشناسان بخش مسکن در شهر تهران در اوایل سال 97 تعداد معامله های زمین ساختمان کلنگی حدود  33.3  درصد افزایش یافته است. همچنین در ابتدای سال جاری  در شهر تهران میزان معامله های واحدهای مسکونی با مساحت 90متر مربع با عمر بنای 11 سال  که توسط اداره ثبت املاک انجام می شود حدود 6.2 میلیون تومان رسیده است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ