سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 23
کل بازدید : 458942
کل یادداشتها ها : 2619
خبر مایه


به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار آهن، گزارشات بدست آمده از وضعیت بازار آهن حاکی از افزایش قیمت مجدد در بخش میلگرد ها می باشد. در شرایطی که از دو و سه روز گذشته قیمت میلگرد ها روند کاهش را در پیش گرفته بود، روز گذشته مجددا شاهد افزایش قیمت 30 تومانی در این بخش از بازار مقاطع بودیم. بررسی قیمت روز میلگرد اجدار حاکی از افزایش قیمت در کارخانه هایی از قبیل پرشین فولاد، سیادن ابهر، کویر کاشان و اناهیتا گیلان می باشد.

کارخانه پرشین فولاد روز گذشته قیمت میلگرد آجدار خود را 30 تومان افزایش داد و با قیمت 2640 تومان اقدام به فروش نمود. این کارخانه که طی دو و سه روز گذشته در حال کاهش دادن قیمت هایش بود، روز گذشته با افزایش مجدد قیمت هایش موجب ایجاد نوسان در بازار آهن الات شد.

کارخانه میلگرد سیادن ابهر نیز همچون دیگر کارخانه ها روز گذشته را نوسانی پشت سر گذاشت. این کارخانه هم پس از چند روز کاهش قیمت، روز گذشته در اقدامی ناگهانی قیمت های خود را 25 تومان افزایش داد. در حال حاضر قیمت میلگرد سیادن ابهر 2585 تومان می باشد.

کارخانه میلگرد کویرکاشان که قیمت میلگرد خود را تا 2700 تومان کاهش داده بود، روز گذشته با افزایش 20 تومانی قیمت هایش اقدام به معامله کرد. در حال حاضر قیمت میلگرد سایز 14 کاشان 2720 تومان می باشد.

خبر های بازار آهن حاکی از افزایش قیمت میلگرد کارخانه آناهیتا می باشد. کارخانه اناهیتا گیلان قیمت میلگرد آجدار خود را 40 تومان افزایش داد. این کارخانه طی چهار روز گذشته در مجموع قیمت میلگرد خود را 110 تومان کاهش داد اما روز گذشته با افزایش مجدد قیمت هایش موجب ایجاد نگرانی در بازار شد. در حال حاضر قیمت میلگرد آناهیتا 2700 تومان می باشد.

در شرایطی که وضعیت بازار اهن در حال پیش روی بسوی ثبات قیمتی بود، افزایش قیمت در روز گذشته موجب شد تا بازار مجددا دچار نوسان شود و به دنبال آن میزان تقاضا با کاهش مواجه گردد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ