سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 458595
کل یادداشتها ها : 2609
خبر مایه


بهرام سبحانی، مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه، در گفتگویی با اشاره به دستاورد های این شرکت اظهار داشت: از بزرگ ترین دستاورد های شرکت فولاد مبارکه که در سال 96 توانست آن را کسب کند، تامین نیاز بازار داخلی و در عین حال ارز آوری مناسب برای کشور می باشد. همچنین طی سال گذشته اهداف فولاد مبارکه محقق شد. از جمله این اهداف گندله سازی سنگان و توسعه مجتمع فولاد سبا بود که یکی پس از دیگری محقق شده و موجب شد تا مجموعه فولاد مبارکه در تولید گندله، افزایش میزان ورق فولادی و پاسخ گویی به تقاضای داخلی موفق عمل کرده و در کل مسیر دسترسی به تولید 6/8 میلیون تن فولاد پیش بینی شده برای سال 96 را هموار تر ساخت.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، بهرام سبحانی با بیان این موضوع که تامین نیاز بازار داخلی ازمحل توسعه دستاوردهای فولاد‌مبارکه در سال 96 صورت می‌گیرد، افزود: با توجه به این موضوع که سال جدید، سال حمایت از کالای ایرانی می باشد، گروه فولاد مبارکه در تحقق این هدف تمام تلاش خود را خواهد کرد چرا که حمایت از تولید و کالای داخلی موضوع سازمانی نبوده و فرآیندی ملی است. مجموعه فولاد مبارکه تولید کننده ورق مورد نیاز بسیاری از صنایع کشور می باشد که در بخش های پایین دیتس این مجموعه تولید کنندگان قطعات و لوازم بسیاری موجود دارند که در سال های پیش باید این اقلام از دیگر کشور وارد می شد.

مدیرعامل فولاد‌مبارکه کسب رکوردهای پی در پی در بیشتر بخش های زیرمجموعه شرکت طی سال 96  را نشانه پویایی نیروی انسانی مجموعه عنوان کرد و گفت: گروه فولاد مبارکه با کسب این موفقیت ها توانست سود بسیاری را کسب کند که این سود نتیجه احساس مسولیت، توسعه‌یافتگی و تصمیم‌گیری‌های آگاهانه در توسعه‌ها ازجمله طرح‌های توسعه گندله‌سازی سنگان، توسعه سبا، اجرای طرح 2/ 7 میلیون تنی و همچنین کامل بودن زنجیره تولید در گروه فولاد‌مبارکه می باشد که حاصل آنها ایجاد توازن در تهیه و تامین مواد اولیه موردنیاز، افزایش تولید آهن اسفنجی، تولید تختال بیشتر و انواع ورق‌های فولادی بوده است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ