سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 70
کل بازدید : 459061
کل یادداشتها ها : 2619
خبر مایه


به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار اهن، قیمت روز ورق سیاه در انبار تهران با آغاز آخرین هفته فرودین ماه کاهش یافت. در شرایطی که با شروع سال جدید قیمت تمامی مقاطع از جمله ورق آهن با افزایش مواجه شد، طی روز گذشته شاهد کاهش قیمت این مقطع فولادی بوده ایم. وضعیت بازار آهن در روز گذشته در تمامی مقاطع کاهشی گزارش شده است. پس از مدت ها افزایش قیمت، در حال حاضر شاهد کاهش قیمت ها هستیم. به دنبال تک نرخی شدن قیمت ارز، قیمت آهن الات نیز روندی نزولی در پیش گرفت. در صورتیکه قیمت دلار ثابت بماند شاهد ثبات در بازار اهن الات نیز خواهیم بود.

خبر های بازار آهن حاکی از کاهش قیمت ورق فولاد مبارکه می باشد. قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه در روز گذشته میانگین 70 تومان کاهش یافت. قیمت ورق اهن درب بنگاه تهران در حالی کاهش یافت که از ابتدای فروردین ماه با افزایش مواجه شده بود. در حال حاضر قیمت ورق سیاه 10 میل 6000*1500درب بنگاه 2840 تومان به ازای هر کیلوگرم می باشد.

ورق سیاه اکسین اهواز نیز همانند فولاد مبارکه کاهش قیمت بسیاری را تجربه نمود. قیمت ورق اکسین اهواز نیز از ابتدای سال نو پی در پی در حال بالا رفتن بوده است اما روز گذشته پس از اعلام دلار تک نرخی قیمت این محصول نیز کاهش یافت. روز گذشته ورق اکسین 10 میل 6000*2000با قیمت 2990 به ازای هر کیلوگرم معامله شد. پیش بینی قیمت اهن طی روز های آینده حاکی از روند کاهشی قیمت مقاطع فولادی می باشد.

برای دریافت قیمت روز آهن آلات و یا خرید آهن می توانید با شماره 54103-021 تماس حاصل نمائید و با همکاران ما در زمینه خرید اهن آلات مشورت های لازم را به عمل آورید. همچنین برای در یافت اخبار روز بازار آهن به سایت اهن پرایس مراجعه و یا در کانال تلگرامی این مجموعه عضو شوید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ