سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 25
کل بازدید : 458820
کل یادداشتها ها : 2617
خبر مایه


1 2 3 4 5 >

طبق جدید ترین اخباری که از وضعیت بازار سنگ آهن به دست آمده می توان اعلام کرد که بازار سنگ آهن همچنان وضعیت بی تحرکی را طی می کند. به گزارش آهن پرایس، جدید ترین قیمتی که برای سنگ آهن در موسسه پلاتس ثبت شده، خلوص 62 درصد استرالیا 62 دلار و 45 سنت هر تن خشک سی اف آر می باشد. همچنین لازم به ذکر است که قیمت قرارداد سواپ ماه ژوئن در بورس سنگاپور نیز 1.65 دلار بالا رفته 61.35 دلار هر تن خشک به ثبت رسیده است. پیش بینی بازار سنگ آهن بر این است که رشد قیمت مداوم برای سنگ آهن غیر ممکن می باشد زیرا در شرایط کنونی شاهد مازاد عرضه در بازار هستیم. 

تعداد معاملات کمی بهبود یافته اما قیمت ها نسبتا ثابت مانده اند. البته گفتنی است که خریداران سنگ آهن، افزایش جزئی قیمت ها در هفته ی قبل را قبول کرده اند زیرا سود حاصل از فولاد سازی برای فولادسازان چینی بسیار مناسب می باشد. در مجموع میتوان گفت به دلیل بالا بودن تقاضای فولاد پروژه های زیر ساختی، چشم انداز بازار فولاد چین نیز در میان مدت مثبت است. قیمت بیلت در بازار نقدی چین 1.4 دلار بالا رفته حدود 4455 دلار شده است. کارخانه ها برای حفظ حاشیه سود ترجیح می دهند فعلا از موجودی انبارهای بنادر سنگ آهن بخرند چرا که ارزان تر است.

برای دریافت قیمت روز میلگرد آجدار ، قیمت روز ورق سیاه ، قیمت روز ورق روغنی ، قیمت روز ورق گالوانیزه ، قیمت روز نبشی ، قیمت روز ناودانی ،  در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ?? اینجا ?? را کلیک کنید


  

طبق گزارشات ارسالی از بازار ورق در چین، در هفته ای که گذشت شاهد افزایش قیمت جزئی ورق گرم صادراتی در چین بوده ایم که البته لازم به ذکر است این افزایش قیمت با افزایش تقاضا رو به رو نبوده است و همچنان مازاد عرضه باعث تحت فشار بودن بازار ورق شده است. به گزارش آهن پرایس، آخرین قیمت پیشنهادی ورق گرم از 420 تا 430 دلار به 425 تا 430 دلار هر تن فوب افزایش داشته است و در بازار داخلی نیز قیمت در این مدت تا 44 دلار رشد داشته است.

به دلیل تولید بالا و موجودی زیادی که در انبار ها وجود دارد، تمایل خرید در بازار صادرات از بین رفته و همه منتظر تحرکی در بازار هستند. البته گفتنی است که بخاطر پایین بودن سود حاصل از فروش، کارخانه های چینی نیز تخفیف زیادی نمی دهند. برای تناژ بالا بالاترین سطحی که تخفیف می دهند 3 تا 5 دلار می باشد.

برای دریافت قیمت روز میلگرد آجدار ، قیمت روز ورق سیاه ، قیمت روز ورق روغنی ، قیمت روز ورق گالوانیزه ، قیمت روز نبشی ، قیمت روز ناودانی ،  در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ?? اینجا ?? را کلیک کنید.


  

طبق گزارشات ارسالی، در دو هفته ای که گذشت شاهد بهتر شدن وضعیت ورق در امارت بودیم که مهم ترین علت این روند را مزایده ی جدیدی که فولاد مبارکه در ایران اجرا کرده است میدانیم. به گزارش آهن پرایس، قیمت هایی که ایران به امارات اعلام میکند در واقع به عنوان پایه قیمت برای خریداران اماراتی مورد استفاده قرار می گیرد. گفتنی است که اخرین ورق گرم فروخته شده از سوی فولاد مبارکه به بهای 445 دلار هر تن سی اف آر به مشتریان حاضر در امارت فروخته شد. البته لازم به ذکر است که عده ای هنوز خرید ورق را از سایر کشور های دیگر ترجیح میدن، زیرا به دلیل مشکلات بانکی که در ایران وجود دارد آنها ممکن است بطور کل تمایل خود را نسبت به خرید از ایران از دست بدهند. ورق گرم چین در هفته گذشته 450 دلار هر تن سی اف آر امارات خریداری شد. قیمت فعلی چین به 445 تا 450 دلار هر تن سی اف آر رسیده که 10 دلار نسبت به دو هفته قبل افت داشته است.

پس از چین و ایران، پایین ترین قیمتی که برای ورق گرم وارداتی در امارات گزارش شده است کشور هند می باشد که 470 تا 475 دلار هر تن سی اف آر است و در این دو هفته 5 تا 10 دلار کاهش یافته است. به همین جهت پیش بینی میشود تا تمایل به خرید از هند از بین خواهد رفت.

برای دریافت قیمت روز آهن ، خرید آهن ، خرید چکی آهن ، قیمت آنلاین آهن آلات، خرید آهن از کارخانه ، در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ?? اینجا ?? را کلیک کنید.


  

طبق آخرین اخبار و گزارشاتی که از وضعیت میلگرد در چین به دست آمده است، میلگرد صادراتی چین در هفته ی گذشته رشد چشم گیری داشته و بازار داخلی چین بهبود پیدا کرده است. به گزارش آهن پرایس، عده ای از عرضه کنندگان قیمت ها را 5 تا 10 دلار افزایش داده اند و به 440 تا 445 دلار هر تن فوب به ثبت رساندند. همچنین لازم به ذکر است تلاش کارخانه ها بر این است تا قیمت ها را بالا نگه دارند اما گفتنی است که میزان تقاضا در بازار داخلی بهتر است ولی بازار صادرات در حالت رکود و بی تحرکی مانده است. همین مورد یکی از مهم ترین علت ها برای این است که عده ای از صادر کننده ها، تمایل خود را نسبت به پیشنهاد دادن قیمت میلگرد از دست بدهند و دیگر قیمت پیشنهادی خود را اعلام نکنند. در بازار داخلی تعداد خرید ها بالا رفته تا تجار موجودی انبارها را تکمیل کنند از این رو موجودی کارخانه ها 13.3 درصد نسبت به هفته قبل و 14.44 درصد در مقایسه با یک ماه قبل پایین آمده به 2.451 میلیون تن رسید.

در هر حال تابستان و رکود ساخت و ساز نزدیک است به همین جهت تحلیل گران در پیش بینی های خود محتاطانه عمل می کنند.

برای دریافت قیمت روز میلگرد آجدار ،قیمت روز ورق سیاه ، قیمت روز ورق روغنی ، قیمت روز ورق گالوانیزه، قیمت روز نبشی ، قیمت روز ناودانی ،  در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ?? اینجا ?را کلیک کنید


  

طبق آخرین اخباری که از بازار میلگرد در روسیه به دست آمده است، خریداران میلگرد قصد دارند تخفیف بگیرند تا خرید کنند اما به دلیل مقاومتی که تولید کنندگان میلگرد از خود نشان می دهند موفق نیستند؛ زیرا تولید کنندگان میلگرد اعتقاد بر این دارند که قیمت فروش اعلامی آنها به هزینه های تولیدشان بسیار نزدیک می باشد. به گزارش آهن پرایس، پیش بینی قیمت میلگرد بر این است که در آینده ی نزدیک با کاهش قیمت ها مواجه نباشیم، هرچند که کار ساخت و ساز نیز همچنان در رکود به سر می برد اما بسیار بعید است که در ماه می شاهد افت قیمت چشم گیری در بازار میلگرد باشیم. 

در آوریل قیمت میلگرد در بازار داخلی روسیه 476 تا 496 دلار هر تن سی پی تی مسکو با 18 درصد مالیات بر ارزش افزوده بود؛  اما لازم به ذکر است که شاهد بکار گیری سیاست های مختلفی از سوی کارخانه ها برای ماه می خواهیم بود. عده ای از تولیدکننگان میلگرد قیمت را تا 17 دلار افزایش داده اند ضمن این که عنوان کردند حاضر به دادن تخفیف نیز نیستند. عدی ی دیگری نیز قیمت های اعلامی خود را نسبت به ماه آوریل تغییر نداده اند. در این میان یکی از عرضه کنندگان، قیمت میلگردخود را 5144 دلار پیشنهاد داده است.

برای دریافت قیمت روز میلگرد آجدار ،قیمت روز ورق سیاه ، قیمت روز ورق روغنی ، قیمت روز ورق گالوانیزه، قیمت روز نبشی ، قیمت روز ناودانی ،  در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ?? اینجا ?را کلیک کنید

 

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ