سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 23
کل بازدید : 458932
کل یادداشتها ها : 2619
خبر مایه


اخبار بازار آهن حاکی از از آن است که اخیرا در ترکیه، به دلیل پایین بودن جو بازار، میلگرد صادراتی نیز سیری نزولی دارد. به گزارش آهن پرایس، همه عقب نشینی کرده اند زیرا کاهش قیمت بیلت در چین، بر قیمت میلگرد و بازار میلگرد ترکیه  نیز  تاثیر گذاشته است. همچنین لازم به ذکر است که  قراضه وارداتی سیری نزولی دارد و در تبع آن، تقاضای میلگرد در بازار داخلی ترکیه نیز بسیار کم شده است. در حال حاضر، نرخ میلگرد صادراتی 5 تا 10 دلار کاهش یافته و به 420 تا 425 دلار هر تن فوب رسیده است اما پیش بینی قیمت میلگرد بر این است که قیمت به 410 تا 415 دلار یا حتی 400 دلار هم کاهش پیدا کند، زیرا همچنان تقاضایی در بازار نیست و تعداد معاملات بسیار کاهش یافته است.
در شرایط کنونی چند عوامل دخیل هستند که بازار میلگرد چین در حالت نزولی نگه داشته و در ادامه ی آن باعث از دست  دادن قدرت رقابت برای قیمت های صادراتی را از دست داده است. عواملی مانند: بیلت ارزان قیمت، مازاد عرضه و افت تقاضا.
به گزارش آهن پرایس، 15 تا 20 دلار شاهد کاهش قیمت میلگرد صادراتی بودیم و همچنین در بازار داخلی نیز اخیرا تا 200 دلار کاهش قیمت مشاهده شده است.
در پایان گزارش، می شود این گونه جمع بندی کرد که: به دلیل مازاد بودن عرضه بر قیمت های فولاد در چین که تاثیر منفی گذاشته، به تدریج شاهد کاهش خریدهای داخلی نیز هستیم. مردمی هم که در گروه خریدارها هستند به امید افت پیدا کردن دوباره ی قیمت هاعقب نشینی کرده اند. اما لازم به ذکر است که پیش بینی میشود، در هفته های آتی شاهد آرام بودن روند نزولی باشیم اما همچنان برای فولاد چین جای 4 تا 5 درصد افت قیمت دیگری نیز وجود دارد.

برای دریافت قیمت میلگرد ، قیمت تیر آهن ، قیمت نبشی و نادانی ، قیمت پروفیل ، قیمت ورق ، در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ?? اینجا ?را کلیک کنید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ