سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 23
کل بازدید : 458964
کل یادداشتها ها : 2619
خبر مایه


طبق گزارشات به دست آمده از بازار سنگ آهن چین، اعلام شده که سنگ آهن وارداتی دچار نوسانات ریزی شده است؛ اما نکته ی قابل توجه این است که برخلاف گذشته، مازاد عرضه این بار قیمت ها را پایین آورده است. به گزارش آهن پرایس، آخرین قیمتی که از سنگ آهن ثبت شده است، خلوص 62 درصد استرالیا 1.25 دلار افت روزانه داشته 62.05 دلار هر تن خشک سی اف آر می باشد. البته لازم به ذکر است که شاهد کاهش یک دلاری در بورس سنگاپور برای قیمت قرارداد ژوئن بوده ایم و قیمت 62.65 دلار به ثبت رسیده است. 

در حال حاضر، بنادر چین با موجودی های بالا مواجه هستند ولی موارد زیادی برای خریداران سنگ آهن در بازار چین دیده نمی شود. البته نا گفته نماند که موجودی سنگ آهن بنادر چین 735 هزار تن پایین آمده 138.42 میلیون تن شده است. همچنین به دلیل رکود در بازار آهن، در حالت کلی تعداد خریدارن سنگ آهن بطور چشم گیری کاهش یافته است. این امر سبب شده است که فروشنده ها اقدام به کاهش قیمت کنند تا گامی شود در جهت ترغیب کردن و ایجاد تمایل در خریداران تا سنگ آهن بخرند؛ اما با وجود این تفاسیر مورد جدیدی برای خرید در بازار ثبت نشده است. 

برای دریافت قیمت روز میلگرد آجدار ، قیمت روز ورق سیاه ، قیمت روز ورق روغنی ، قیمت روز ورق گالوانیزه ، قیمت روز نبشی ، قیمت روز ناودانی ،  در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ?? اینجا ?? را کلیک کنید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ