سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 18
کل بازدید : 458851
کل یادداشتها ها : 2617
خبر مایه


به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، قیمت های اعلامی بسیاری از محصولات کارخانه تاکنون روند کاهشی را در پیش داشته است و بر خلاف باور عموم نوسانات بازار ارز نیز نتوانسته تا کنون روند نزولی بازار را تغییر دهد. چرا که در روز جاری شاهد افزایش 100 تومانی در نرخ فروش ارز نسب به قیمت خرید آن  بوده ایم.

البته این ثبات بازار در روز جاری را نیز می توان در علل دیگری  هم چون عرضه های متنوع و با حجم بالا در بورس کالا نیز جستجو کرد. شنیده ها حاکی از عرضه ی ورق گرم فولاد مبارکه و میلگرد فولاد روهینا در بورس کالای امروز می باشد. بدین ترتیب شاهد کاهش 50تومانی قیمت میلگرد کارخانه های شاهرود و سیرجان در هر کیلو و ثبات قیمت قوطی پروفیل در اکثر کارخانه ها می باشیم. و پیش بینی می شود روند کاهشی قیمت میلگرد به سایر کارخانه هایی که تا کنون اعلام قیمت نداشته اند سرایت کند و بازار آهن بتواند در چند روز پیاپی آرامش را تجربه کند اگر چه تداوم این روند را در روزهای آتی نمی توان متصور بود چرا که این بازار به کرّات نوسانات غیرمنطقی را در خود تجربه کرده است.

البته نباید از عدم وجود متقاضی خرید نیز در بازار غافل ماند امری که در کنار کاهش صادرات منجر به انباشت محصولات در انبار های کارخانه شده است و حتی افزایش قیمتِ حباب گونه در جهت جلب نظر متقاضیان و تحریک خرید های هیجانی نیز نتوانسته اند بازار را به سمتی برای فروش محصولات خود ترغیب کنند. چرا که  هنوز از بدیهی ترین وپیش پا افتاده ترین ترفند در حوزه فروش که همان ایجاد جو هیجان برای خریدار است استفاده می شود  امری که در شرکت های بزرگ  موجود در اقتصادهای موفق دنیا ، منسوخ شده و راهکار های نوینی چون : جلب اعتماد و اطمینان مشتری وایجاد شرایط پایدار وآرامش روانی  برای مصرف کننده، افزایش کیفیت محصول ، کاهش هزینه حمل ،ایجاد شرایط رقابت پذیر ،بهبود شرایط پرداخت استفاده می شود.

با توجه به نوسانات موجود در بازار آهن و  عدم  امکان ثبت اخبار لحظه ای در سایت، بر آن شدیم تا اخبار لحظه ای و اتفاقات بازار آهن را در کانال تلگرامی "آهن خبر" به اطلاع شما همراهان گرامی برسانیم. از این رو  می توانید با بهره گیری از اخبار کوتاه و لحظه ای ارائه شده در کانال تلگرامی آهن خبر، تصمیمات مناسب تری نسبت به انجام خرید خود اتخاذ نمایید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

به منظور اطلاع از اخبار لحظه ای بازار آهن، فولاد و مسکن در کانال تلگرام آهن خبر عضو شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ