سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 25
کل بازدید : 458812
کل یادداشتها ها : 2617
خبر مایه


به گزارش آهن پرایس دراخبار بازار آهن، بی توجهی مسئولین به وضعیت نابسامان بازار آهن همچنان  ادامه دارد چراکه شمار زیادی از متقاضیان مصرفی آهن آلات تاکنون موفق به تصمیم گیری راجع به خرید قطعی نشده اند. این افزایش های نجومی موجب شده تا موجی از نا امیدی در بازار پدیدار شود و در صورت ادامه دار بودن این روند شاهد صدمات جبران ناپذیری در بازار آهن خواهیم بود.

جو روانی ایجاد شده در بازار نه به نفع مصرف کننده خواهد بود و نه به نفع تولیدکنندگان فولادی! بسیاری از مصرف کنندگان بر این باورند که با افزایش قیمت های آهن آلات سود به جیب تأمین کننده و تولیدکنندگان می رود اما باید به این نکته توجه داشت که با توجه به سپری شدن روزهای پایانی سال جاری، این نوسانات قیمتی می تواند تولیدکنندگان را نیز متضرر کند چراکه انباشت محصولات در انبارها و کمبود تقاضا موجب می شود تا نتوانند جوابگوی هزینه های جاری خود باشند. شاید در نگاه اول انباشت محصولات فولادی در انبارها تنها به ضرر مصرف کنندگان باشد اما ادامه دار بودن این روند موجب تحمیل هزینه های متعددی برای تولیدکننده و تأمین کنندگان نیز می گردد.

 اما با تمام این مسائل باید این را در نظر گرفت که مصرف کنندگان نیز حق اعتراض دارند چراکه این افزایش قیمت ها موجب شده تا پروژه های بسیاری نیمه کاره رها شوند و یا شمار زیادی از متقاضیان مصرفی به دلیل نوسانات بازار توان اجرای پروژه های خود را نداشته باشند. قطعا این میزان نگرانی در جامعه ای که هر لحظه با شوک قیمتی درخور است و موجب می شود که تمام ابعاد زندگی دچار تحول شود، دور از انصاف بوده و بیش از پیش توجه و تلاش مدیران و مسئولین را می طلبد؛ چرا که در روزهای پایانی سال کسادی و رکود در معاملات بازار آهنو فولاد تأثیر چشمگیری در شرایط متقاضیان در سال جاری خواهد گذاشت.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید. 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ