سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 30
کل بازدید : 458644
کل یادداشتها ها : 2609
خبر مایه


به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، طی مذاکراتی که از هفته گذشته پیرامون افزایش حق مسکن کارگران میان مسئولان در وزارت کار و تعاون برگزار شد به ناکارآمدی میزان حق مسکن فعلی اشاره شد که این مسئله به موج مخالفت کارفرمایان مواجه شد و نتیجه گیری به زمان دیگر موکول شد.

دوشنبه 1 بهمن ماه جلسه ای مجدد با دستور کار افزایش حق مسکن کارگری و به امید حل مشکل تامین مسکن و کمک به قشر کارگر شکل گرفت و طی این جلسه کمک هزینه مسکن کارگران از 40 هزار تومان به میزان 100 تومان افزایش که البته این افزایش 60 تومانی نیز باید به تصویب هیئت وزیران برسد و طبق قانون نیاز به تایید و حمایت آن ها دارد.

همچنین در این جلسه مقرر شد کمیته دستمزد شورایعالی کار از هفته آتی برای بررسی روند افزایش مزد 98جلسات خود را آغاز کند تا شاید فشار اقتصادی وارد شده به قشر کارگر در سال جاری را بتوان اندکی در سال آتی جبران کرد که البته این افزایش اندک اگر با افزایش شدید در قیمت کالا های  مورد نیاز مردم باشد علاوه بر اینکه هیچ کمکی به اقتصاد جامعه نمی کند بلکه به بی ارزش شدن پول نیز دامن می زند.

کارشناسان معتقدند که افزایش قدرت خرید مسکن در جامعه تنها با افزایش سقف تسهیلات محقق نشده بلکه با کاهش قیمت تمام نیز می توان به توان اقتصادی جامعه کمک شایانی کرد. بدین ترتبی در صدد هستیم تا با ایجاد چرخه اعتباری میان عوامل موثر در ساخت و تامین مسکن بتوانیم قیمت تمام شده واحد های مسکونی کاهش دهیم.

مدیر عامل بانک مسکن درباره تشکیل چنین چرخه ای اذعان داشت که: بوسیله آن افراد دخیل در ساخت مسکن از کارخانه‌دار، بنک‌دار، انبوه‌ساز و...می توانند بدون پول نقد و به صورت اعتباری کارکنند و می توانند نرخ خود را کاسته و به بهانه نقدی کار کردن دیگر در مقابل تخفیف مقاومت نمی کنند.

شما می توانید به منظور اطلاع از آخرین پیش بینی وضیعت بازار آهن، تحلیل بازار آهن و خرید آهن آلات به سایت آهن پرایس مراجعه نمایید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ