سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 458600
کل یادداشتها ها : 2609
خبر مایه


صبح روز گذشته(21 مهر ماه) هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح گردید. این نمایشگاه با حضور مسوولان مربوطه در 35 سالن برگذار شد.

به گزارش آهن پرایس، در این نمایشگاه جناب آقای منصور معظمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایدرو، عباس قبادی سرپرست و عضو هیات مدیره شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران، محسن قاسم جهرودی مدیرعامل سایپا و محمد خضرائی قهرمانی مدیرعامل شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو و مجری برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی حضور داشتند.

مجموعه آهن پرایس نیز این افتخار را داشته است تا در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت حضور داشته و فعالیت کند. همچنین 180 شرکت از 10 کشور جهان از قبیل جمهوری چک، آلمان، سوئیس، هند، چین، ژاپن، تایوان، فرانسه، ایتالیا و الجزایر در این نمایشگاه شرکت کردند.

براساس گزارشات بدست امده از سوی کارشناسان مجموعه آهن پرایس، کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه شامل فولاد های آلیاژی، آهن آلات، ماشین آلات و خطوط تولید، تجهیزات صنعتی و کارگاهی، ابزار آلات، صنایع پیشرفته، اتوماسیون صنعتی، خدمات فنی و مهندسی، تجهیزات ایمنی و بهداشتی و فروش و خدمات پس از فروش می باشد.

گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ 21 مهرماه لغایت 24 مهر ماه می باشد و از ساعت 8:30 الی 16:30 می باشد. ما در مجموعه آهن پرایس در سالن 31A میلاد، غرفه 25 منتظر حضور گرم شما هستیم.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ