سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 18
کل بازدید : 458849
کل یادداشتها ها : 2617
خبر مایه


براساس بررسی های صورت گرفته بر روی قیمت روز آهن آلات، به این مهم دست یافتیم که افزایش قیمت در این بازار همچنان ادامه دارد.
به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، در شرایطی که انتظار می رفت با شروع هفته جاری وضعیت اهن الات در کشور بهبود یافته و کارخانه ها اقدام به اعلام قیمت های واقعی کنند، باز هم قیمت ها افزایش یافت تا بازار روی دیگری از خود به متقاضیان نشان دهد. در حال حاضر نرخ ارز همچنان افزایشی می باشد و مادامی که در این بازار نوسان وجود داشته باشد، نمی توان انتظار ثبات و یا کاهش قیمت در بازار آهن آلات داشت.
خبرهای بازار اهن حاکی از افزایش قیمت تمامی مقاطع در بازار اهن آلات می باشد. قیمت تیرآهن ها از 2000 تومان تا 25000 تومان افزایش یافت. این امر در شرایطی رخ داد که نه تنها قیمت تیراهن افزایش یافت، بلکه قیمت های میلگرد آجدار، میلگرد ساده، نبشی، ناودانی و انواع ورق ها نیز با افزایش مواجه شد.
میلگرد آجدار با شروع هفته جاری استارت نوسانات خود را زد و در اولین روز از هفته از 10 تا 155 تومان بصورت متغیر در سایز 14 افزایش یافت. همچنین قیمت میلگرد ساده نیز درب کارخانه 30 تا 50 تومان بالا رفت.
در این میان قیمت نبشی ها و ناودانی ها که از ابتدای سال جاری آرام و قرار نداشت، باز هم بالا رفت. قیمت نبشی 40 تا 135 تومان افزایش یافت و ناودانی ها حدود 30 تا 50 تومان بالا رفت.
در شرایطی که وضعیت بازار آهن در روز گذشته افزایشی گزارش شده است، قیمت پروفیل در برخی کارخانه ها پس از گذشت حدود یک ماه کاهش قیمت را تجربه نمود. اگرچه این کاهش قیمت تنها مربوط به چند کارخانه بوده و دیگر کارخانه ها قیمت های خود را افزایش دادند.
همچنین روز گذشته آغاز اعلام قیمت کارخانه های ورق در سال جاری بود. قیمت ورق سیاه پس از یک ماه 30 تومان افزایش یافت. ورق گالوانیزه همچنان در ثبات بسر برده و ورق روغنی و ورق رنگی با افزایش مواجه شده است. قیمت ورق روغنی و رنگی 50 تومان افزایش یافت.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ