سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 30
کل بازدید : 458617
کل یادداشتها ها : 2609
خبر مایه



به گزارش آهن پرایس دراخبار بازار اهن، اطلاعات بدست امده حاکی از افزایش قیمت میلگرد ها در روز گذشته می باشد. در شرایطی که پس از اتمام تعطیلات نوروز شاهد افزایش قیمت در تمامی مقاطع فولادی بوده ایم، روز گذشته نیز این افزایش قیمت ها خاتمه نیافت و قیمت میلگرد آجدار درب کارخانه بیش از پیش روند افزایشی خود را ادامه داد. در 15 فروردین 97 قیمت میلگرد سایز 14 حدود 20 تا 165 تومان افزایش یافت. این در شرایطی اتفاق افتاد که تعداد اندکی از کارخانه های میلگرد سازی فروش خود را بسته و اغاز کار آن ها از هفته آینده می باشد.

کارخانه میلگرد ظفر بناب که در اولین روز پس از تعطیلات نرخ میلگرد های خود را 30 تومان افزایش داده بود، در روز گذشته نیز دوباره قیمت میلگرد هایش را با 30 تومان افزایش اعلام نمود تا شاهد افزایش 60 تومانی قیمت های این کارخانه در سال جدید باشیم.

وضعیت آهن در این روز ها بسیار نوسانی می باشد، بطوری که کارخانه میلگرد هیربد در بین دیگر کارخانه ها رکورد افزایش قیمت را زد. این کارخانه که در روز 14 فروردین اعلام قیمت نکرده بود، در روز گذشته در اقدامی عجیب نرخ میلگرد خود را 165 تومان افزایش داد. در حال حاضر قیمت میلگرد سایز 14 هیربد 2560 تومان می باشد.

اخبار بازار آهن حاکی از این است که کارخانه اریا ذوب نیز همانند دیگر کارخانه ها قیمت های خود را افزایش داد. این کارخانه میلگرد سازی نیز همچون کارخانه هیربد در اولین روز پس از تعطیلات نوروزی هیچگونه قیمتی اعلام ننموده و روز گذشته پس از 14 روز قیمت خود را با 130 تومان افزایش اعلام کرد. در حال حاضر نرخ میلگرد اریا ذوب برای سایز 14 2530 تومان اعلام شده است.

پیش بینی قیمت آهن آلات طی روز های جاری نشان می دهد که این افزایش قیمت ها تا پایان فروردین ماه ادامه دار خواهد بود و پس از آن باید منتظر برقراری جوی نسبتا ارام در این بازار پر فراز نشیب بمانیم.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ