سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 70
کل بازدید : 459041
کل یادداشتها ها : 2619
خبر مایه


به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، از ابتدای تاسیس کارخانه فولاد خوزستان، در برنامه کاری این شرکت تکملیل زنجیره فولاد قرار داشت، زیرا تکمیل این زنجیره موجب خواهد شد تا هزینه ها بصورت کاملا چشمگیر  کاهش پیدا کند.

مهندس محمد کشانی مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان با اشاره به عملکرد این مجموعه گفت: طی سال جاری برای صادرات این کارخانه هدف گذاری هایی شده است. طبق این هدف گذاری دو میلیون و 200 هزار تن صادرات صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه درباره هدف گذاری تولیدات این مجموعه نیز افزود: بر اساس هدف گذاری های صورت گرفته برای چشم انداز 1404، قرار است تا سال 1404 میزان تولید فولاد کشور به 55 میلیون تن رسد که از این میزان 13 میلیون و 600 هزار تن سهم فولاد خوزستان می باشد. کارخانه فولاد خوزستان از سال گذشته تا کنون حدود سه میلیون و 600 هزار تن شمش و اسلب تولید کرده که هدف گذاری امسال تولید این محصولات سه میلیون و 700 هزار تن می باشد. در صورتی که شرکت فولاد شادگان راه اندازی شود، ظرفیت تولید فولاد خوزستان به 8 میلیون تن در سال خواهد رسید. 

کشانی در باره استراتژی این مجموعه در بالا دست و پایین دست گفت: در راستای برنامه تکمیل زنجیره تولید فولاد که از ابتدای تاسیس این مجموعه در دستور کار قرار گرفته است،  قرار است معدن هایی خریداری شده و یا مشارکت در واحد های کنسانتره سازی برای تکمیل حلقه های بالادستی و همچنین احداث یا خرید کارخانجات نوردی از جمله نورد، ورق و میلگرد در راستای توسعه پایین دستی را در دستور کار خود قرار دهد.

محمد کشانی مدیر عامل فولاد خوزستان در آخر خاطر نشان کرد:در شرایط فعلی شرکت های بسیاری در استان خوزستان وجود دارند که امکان تولید محصولات با ارزش افزوده بالا همانند ورق را دارند اما بخاطر عدم نقدینگی تنها به تولید ورق معمولی پرداخته اند. ما می توانیم با خرید این واحد های تولیدی و یا ادغام آن ها با مجموعه فولاد خوزستان موجب رفع این مشکلات شده و ارزش افزده بالایی در سطح استان ایجاد کنیم. 

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ