سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 458605
کل یادداشتها ها : 2609
خبر مایه


به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، بازار میلگرد ها در روز گذشته در آرامش بسر برد. قیمت روز میلگرد در بازار آهن الات حدود یک هفته ای است که ثابت اعلام می شود و در حال حاضر شاهد جو آرامی در بازار هستیم. با توجه به نوسانات بسیار زیادی که طی یکی دو ماه اخیر در بازار آهن الات رخ داد، این ثبات قیمت موجب می شود تا خریداران با خیال راحت تری اقدام به خرید کنند.

با توجه به قیمت های اعلام شده در روز گذشته، قیمت میلگرد پرشین2450 تومان، میلگرد آریا ذوب 2400 تومان و میلگرد ابهر 2410 تومان می باشد. میلگرد دیگر کارخانه ها نیز همانند سه کارخانه مذکور ثبات بوده است.

در این میان با بررسی های بیشتر کارخانه آریان فولاد را مشاهده می کنیم که در روز گذشته قیمت های خود را 5 تومان افزایش داده است. این کارخانه که از سه روز گذشته مدام در حال کاهش قیمت هایش بود، با این افزایش قیمت دوباره به نرخ های قبلی خود نزدیک شد. میلگرد سایز 14 اریان فولاد پس از افزایش قیمت 2400 تومان خرید و فروش شد.

با توجه به این که در روز های پایانی سال جاری بسر می بریم، قیمت روز اهن آلات در اکثر مقاطع ثابت می باشد و با بررسی های صورت گرفته به این مهم دست یافتیم که تا پایان سال احتمال افزایش قیمت ها خیلی ضعیف می باشد. همچنین بدلیل افزایش قیمت ها در سال آینده، فعالان در بازار آهن  به متقاضیان خرید پیشنهاد می کنند تا خریدشان را تا پایان سال به ثبت رسانند تا با افزایش قیمت سال اینده مواجه نشوند.

آهن پرایس مرجعی معتبر برای اطلاع رسانی قیمت روز اهن الات می باشد. همچنین برای خرید اهن الات صنعتی و ساختمانی می توانید با شماره های 54103-021تماس حاصل نمائید و از مشاوره های آن ها در زمینه آهن آلات بهره مند شوید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ