سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 70
کل بازدید : 459050
کل یادداشتها ها : 2619
خبر مایه


به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، اطلاعات بدست آمده از قیمت روز نبشی ها حاکی از ان است که طی یک ماه گذشته همزمان با نوسانات قیمت دلار، قیمت این مقطع فولادی هم با نوساناتی مواجه شده است. پس از افزایش ناگهانی قیمت دلار در بازار ارز، در این سمت نیز شاهد افزایش ناگهانی قیمت مقاطع در بازار آهن آلات بودیم. این افزایش قیمت ها به گونه ای بود که خرید آهن آلات را برای متقاضی و فروش را برای بنکدار دشوار کرده بود، چراکه این نوسانات موجب شده بود تا دیگر هیچکس در انجام معامله ریسک نکند و همه منتظر ثبات قیمت ها بودند.

طی یک ماه اخیر، قیمت نبشی ها در بیشتر کارخانه ها افزایشی گزارش شده است. هر روزه شاهد افزایش 5 تا 70 تومانی قیمت ها بوده ایم.

کارخانه ناب تبریز طی یک ماهه گذشته قیمت های خود را افزایشی اعلام نمود. این کارخانه در روز های متفاوت از یک ماه اخیر  قیمت نبشی هایش را 20 تا 70 توامن افزایش داد. اگرچه این میزان افزایش قیمت در تمام روز ها نبوده و در چند روز مختلف صورت گرفته است. تنها یک روز در این ماه شاهد کاهش قیمت های این کارخانه بوده ایم که 30 تومان کاهش قیمت اعلام کرده بود، مابقی روز ها قیمت های خود را افزایش داده و در برخی موارد ثبات قیمت اعلام نموده است.

 روز گذشته مورخ 96/12/16 قیمت های کارخانه ناب تبریز کاهش یافت. نبشی ناب تبریز بطور میانگین در سایز های مختلف بین 10 تا 60 تومان با کاهش مواجه شد. در حال حاضر قیمت نبشی ناب تبریز به این صورت گزارش شده است. نبشی سایز 4 این کارخانه 2590 تومان می باشد. همچنین نبشی 5 ناب تبریز 2560 تومان، نبشی 6 هم 2560 تومان و نبشی 8، 2570 تومان اعلام شده است.

اما این افزایش قیمت ها طی یک ماهه اخیر تنها به کارخانه ناب تبریز ختم نمی شد و تمام کارخانه ها همین شرایط را سپری کردند.

کارخانه نبشی آریان فولاد در یک ماه گذشته 20 تا 50 تومان قیمت هایش را افزایش داد. این کارخانه طی سه روز در ماه گذشته قیمت هایش را 15 تا 20 تومان کاهش داد و مابقی روز های ماه را در افزایش گذراند.

در کنار این افزایش قیمت ها شاهد ثبات قیمت در کارخانه اریان فولاد نیز بوده ایم. اما این ثبات قیمت تنها در برخی روز ها رخ داد. روز گذشته از روز های ثبات قیمتی کارخانه آریان فولاد بود. این کارخانه روز گذشته قیمت نبشی های خود را ثابت اعلام کرد. در حال حاضر قیمت نبشی سایز 4 کارخانه آریان فولاد 2540 تومان گزارش شده است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ