سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 30
کل بازدید : 458641
کل یادداشتها ها : 2609
خبر مایه



به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، نوسانات قیمت میلگرد طی هفته دوم اسفند ماه در بازار آهن آلات با کاهش مواجه شد. در شرایطی که طی هفته های اخیر شاهد نوسانات بسیار زیادی در بازار اهن الات بوده ایم، طی هفته دوم اسفند ماه بازار میلگرد ها آرام گرفت.

در طول هفته گذشته قیمت ها در بازار میلگرد ثابت اعلام شد. تنها در یک روز از هفته شاهد افزایش 10 تا 20 تومانی قیمت میلگرد ها ان هم در برخی از کارخانه ها بوده ایم.

کارخانه میلگرد سیادن ابهر در تمام روز های هفته قیمت هایش را ثابت اعلام نمود و تنها در روز یکشنبه هفته گذشته قیمت را 20 تومان افزایش داد. در حال حاضر قیمت میلگرد سایز 14 این کارخانه 2400 تومان گزارش شده است.

قیمت میلگرد پرشین فولاد نیز در هفته گذشته ثابت اعلام شد و تنها در برخی از روز ها افزایش داشته است. طی هفته گذشته کارخانه پرشین فولاد در اکثر روز ها قیمت هایش را ثابت اعلام کرد و تنها در دو روز ابتدایی هفته افزایش 10 تا 20 تومانی داشت. در حال حاضر قیمت میلگرد پرشین فولاد 2450 تومان می باشد.

کارخانه میلگرد نورد ایوان غرب نیز همانند دیگر کارخانه ها، بجز دو روز، بقیه روز ها قیمت هایش ثابت بوده است. این کارخانه طی دو روز در هفته گذشته 20 و 30 تومان قیمت هایش افزایش یافت. قیمت میلگرد نورد ایوان غرب در سایز 14، 2500 تومان اعلام شده است.

در شرایطی که هفته گذشته، یک هفته نسبتا آرامی بوده است، روز پنجشنبه بسیاری از کارخانه های میلگرد سازی فروش خود را بستند و دیگر کارخانه هایی که اقدام به اعلام قیمت نمودند هم، قیمت هایشان ثابت بود. بازار میلگرد ها هفته گذشته را با ثبات به پایان رساند و باید منتظر اتفاقات جدیدی در هفته جاری باشیم.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ