سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 4
کل بازدید : 458904
کل یادداشتها ها : 2618
خبر مایه


به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، قیمت میلگرد ها روز گذشته در برخی کارخانه ها افزایش یافت. با توجه به بررسی ها صورت گرفته بر رویقیمت روز اهن آلات، به این مهم دست یافتیم که قیمت روز میلگرد ها در برخی کارخانه ها با افزایش مواجه شده است. اگرچه در این بین کارخانه هایی هم وجود داشتند که قیمت هایشان را ثابت اعلام نموده و یا در برخی کارخانه ها شاهد کاهش قیمت ها بوده ایم.

کارخانه میلگرد آناهیتا روز گذشته قیمت های خود را 10 تومان افزایش داد. این کارخانه پس از افزایش قیمت هایش، میلگرد سایز 14 را با قیمت 2510 تومان به فروش رساند.

کارخانه میلگرد اریا ذوب در روز گذشته روند صعودی را تجربه نمود. این کارخانه هم همانند کارخانه آناهیتا، پس از 10 تومان افزایش قیمت اقدام به فروش میلگرد هایش کرد. قیمت میلگرد آریا ذوب روز گذشته 2400 تومان اعلام شد.

در سمتی دیگر شاهد ثبات قیمت میلگرد ها نیز بوده ایم. کارخانه میلگرد ابهر روز گذشته را بدون نوسان گذراند. قیمت میلگرد ابهر در روز گذشته ثابت اعلام شد و این کارخانه با قیمت 2400 تومان اقدام به معامله کرد.

همچنین در شرایطی که شاهد افزایش و ثبات قیمت ها در بازار اهن آلات بودیم، با بررسی های بیشتر به این مهم دست یافتیم که کارخانه نیشابور 20 تومان قیمت هایش را کاهش داده است. این کارخانه که از اول هفته جاری در حال افزایش قیمت هایش بود، روز گذشته قیمت هایش را با کاهش اعلام کرد.

اهن پرایس مرجعی معتبر برای اطلاع رسانی قیمت روز اهن الات می باشد. شما می توانید با عضویت در کانال تلگرامی این مجموعه از قیمت روز میلگرد ها، قیمت نبشی، قیمت تیرآهن،قیمت ناودانی، قیمت لوله و قیمت انواع ورق مطلع شده و یا با شماره گیری 54103-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ