سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 30
کل بازدید : 458634
کل یادداشتها ها : 2609
خبر مایه


به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازارآهن ، تولید کننده های ورق سیاه ترکیه در آغاز فروش سهمیه های ماه جاری خود ، مجددا قیمت ورق سیاهرا افزایش دادند. با وجود تقاضای مناسب در اروپا برای ورق سیاه ترکیه ، انتظار می رود مشتریان داخلی دوباره تقاضاهای جدید برای خرید ارائه نمایند. از سوی دیگر نوسانات قیمتی ورق سیاه در بخش واردات نیز به چشم میخورد. انتظار می رود بازار کلاف گرم ترکیه طی چند هفته آینده به دلیل خرید اروپایی ها همچنان رو به رشد باقی بماند ؛ همچنین طبق آمارهای به دست آمده ، افزایش قیمت ورق سیاه در چین غیرممکن نیست. شاخص قیمت ورق سیاه صادراتی چین با افزایش 1?11 دلار نسبت به قبل به 593?94 دلار FOB رسید در صورتی که چنین قیمتی برای خریداران خارجی غیر عملی است و محدوده 590 تا 595 دلار قابل مذاکره برای طرفین است.

نبض نوسانات قیمت در بازار هند با شیب ملایم تری در حرکت است . صادر کننده های ورق سیاه هند در بازارهای صادراتی هر چند مانند اروپا فعال نیستند اما در بازار داخلی این کشور تقاضا همچنان قوی است و به دلیل عملیات تعمیراتی برخی فولادسازها عرضه به بازار محدود شده است. با وجود این تقاضای ورق سیاه در بازار داخلی هند همچنان مطلوب است به خصوص از سوی نوردکارها و پروژه های عمرانی و زیربنایی تقاضای بیشتری وجود دارد ، و از آن مهم تر این که عرضه به بازار جهانی از سوی هند محدود است.

با توجه به بازارهای جهانی چین و هند و وضعیت قیمتی ورق سیاه می توان پیش بینی کرد که بازار این محصول همچنان با نوسان روبه رو خواهد بود زیرا کاهش عرضه در بازار جهانی از سوی عرضه کنندگان بزرگ ، باعث افت و خیز بخش ورق سیاه در بازارآهن آلات خواهد بود. از این رو بسیاری از کارخانه ها به دلیل مشخص نبودن نبض بازار، اقدام به بستن فروش خود خواهند کرد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ