سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 458612
کل یادداشتها ها : 2609
خبر مایه


به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، آمار بدست آمده حاکی از کاهش قیمت روز میلگرد ها در بازار آهن الات می باشد.

پس از هفته ها نوسان و افزایش بی رویه قیمت ، روز گذشته قیمت میلگرد ها با کاهش اعلام شد. قیمت میلگرد سایز 14 در کارخانه بطور میانگین 10 تا 50 تومان افت داشته است. البته در این روز شاهد افزایش قیمت در برخی کارخانه ها از قبیل نیشابور و آریا ذوب نیز بوده ایم اما در حالت کلی قیمت میلگرد ها با کاهش مواجه شده است.

کارخانه میلگرد پرشین فولاد قیمت های خود را با 50 تومان کاهش اعلام نمود. این کارخانه هفته ها در نوسان بسر می برد و مدام در حال افزایش قیمت بود، اما روز گذشته قیمت های خود را پایین آورده تا بتواند به ثبات قیمتی رسد.

قیمت میلگرد کارخانه ظفر بناب نیز با افت مواجه شد. کارخانه میلگرد ظفر بناب قیمت میلگرد هایش را 20 تومان کاهش داد. این کارخانه هم همچون دیگر کارخانه ها از این نوسانات قیمتی که ناشی از قیمت ارز بوده است، در امان نبوده و طی هفته های گذشته مدام در حال افزایش قیمت بوده است. اما روز گذشته شاهد کاهش قیمت های این کارخانه نیز بودیم.

میلگرد ابهر نیز 10 تومان کاهش یافت. قیمت میلگرد آجدار سایز 14 کارخانه ابهر با 10 تومان کاهش، 2380 تومان اعلام شد. این کارخانه طی هفته های گذشته قیمت هایش صعودی بوده اما با آغاز هفته جاری قیمت میلگرد های خود را پایین آورده است.

در میان این کاهش قیمت های، شاهد افزایش قیمت میلگرد های دو کارخانه نیشابور و اریا ذوب بوده ایم که این دو کارخانه به ترتیب قیمت میلگرد هایشان را 70 و 10 تومان افزایش داده اند. دو کارخانه ی آریا ذوب و نیشابور طی هفته گذشته فروش خود را بسته بوده اند و هیچگونه اعلام قیمتی نداشتند اما با اغاز هفته جاری و پس از دو روز اقدام به اعلام قیمت کرده و قیمت های خود را باز هم افزایش داده اند.

با توجه به روند رو به کاهش بازار میلگرد ها، انتظار می رود طی هفته جاری قیمت ها به ثبات رسند اما بدلیل شرایط نابسامان بازار این پیش بینی دقیق نبوده و باید منتظر اعلام قیمت از سوی کارخانه ها باشیم.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ