سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 4
کل بازدید : 458918
کل یادداشتها ها : 2619
خبر مایه


اخبار بدست آمده حاکی از ثبات قیمت در بازار آهن آلات می باشد. روز شنبه قیمت روز آهن آلات در اکثر مقاطع ثابت اعلام شد. اتفاقی که با توجه به تعطیلی روز یکشنبه پیش بینی می شد. قیمت آهن در مقاطعی همچون میلگرد و قوطی پروفیل ثابت بوده و در تیراهن و ورق آهن در برخی سایز ها و کارخانه ها افزایش اندکی داشته است.

به گزارش اهن پرایس در تحلیل بازار آهن، در بخش میلگردها نیز شاهد افزایش قیمت 10 تومانی در تعداد اندکی از کارخانه ها از قبیل کارخانه میلگرد آریا ذوب بوده ایم اما این افزایش تنها مربوط به تعداد اندکی از کارخانه ها بوده و در حالت کلی قیمت روز میلگرد ها  در بازار آهن در ارامش بسر می برد. ثبات قیمتی در کارخانه میلگرد سیادن ابهر، کارخانه میلگرد نیشابور و پرشین فولاد و دیگر کارخانه ها دیده می شود. در حال حاضر قیمت میلگرد سایز 14 برای کارخانه ابهر 2280 تومان می باشد که وزن میلگرد سایز 14 این کارخانه 14 کیلوگرم اعلام شده است. همچنین قیمت میلگرد سایز  14 کارخانه نیشابور 2310 تومان اعلام شد که وزن میلگرد سایز 14 این کارخانه نیز 5/14 کیلوگرم می باشد.

پس از میلگردها، به بررسی قیمت روز قوطی پروفیل می پردازیم. قوطی پروفیل ها نیز در روز شنبه ثابت اعلام شده اند. قیمت پروفیل در اکثر کارخانه ها ثابت اعلام شد. کارخانه پروفیل جهان و کارخانه پروفیل مشهد از جمله کارخانه هایی بوده اند که قیمت هایشان را ثابت اعلام کردند. میانگین قیمت پروفیل سایز 2/5 برای کارخانه جهان 2930 تومان اعلام گردید که وزن پروفیل این کارخانه برای ضخامت 2/5 و ابعاد 40*40 ، 17/5 کیلوگرم اعلام شد.

با توجه به ثبات قیمت روز شنبه در بازار آهن، پیش بینی می شود طی روزهای جاری قیمت ها با افزایش اندکی مواجه شود اما باید منتظر اعلام قیمت ها از سوی کارخانه ها بمانیم.

اهن پرایس مرجعی معتبر برای اطلاع رسانی قیمت روز آهن آلات می باشد. شما می توانید برای بررسی قیمت روز آهن به وب سایت و یا کانال تلگرامی آهن پرایس مراجعه نمائید.

 

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ