سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 23
کل بازدید : 458941
کل یادداشتها ها : 2619
خبر مایه



طبق بررسی های صورت گرفته بر روی قیمت روز آهن، بازار آهن در روز گذشته مورخ 17/11/96 با نوسانات اندکی مواجه شد. قیمت آهن آلات در روز گذشته در برخی مقاطع ثابت و در برخی دیگر افزایش داشت اگرچه تعداد اندکی از کارخانه های پروفیل سازی قیمت پروفیل های خود را کاهش دادند اما در مجموع اکثر آهن آلات در روز سه شنبه با افزایش و در برخی مقاطع با ثبات مواجه شدند. قیمت آهن اصفهان نیز در بخش میلگرد ها ثابت بوده است.

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، قیمت میلگرد ها روز گذشته افزایش یافت. میلگردها که از ابتدای بهمن ماه دچار نوسان شده اند، در روز گذشته نیز بطور میانگین با افزایش 20 تومانی مواجه شدند. این افزایش 20 تومانی در شرایطی اتفاق افتاد که طی آمار بدست آمده، در برخی از کارخانه ها این افزایش به 60 تومان هم رسیده است. قیمت میلگرد اصفهان در روز گذشته 2750 تومان اعلام شد.

پروفیل ها شرایط نسبتا مطلوب تری را در بازار دارند چراکه از اوایل ماه جاری نوسانات کمتری را در مقایسه با میلگردها تجربه کرده اند. قیمت قوطی پروفیل ها در روز گذشته ثابت اعلام شد. با توجه به بررسی های صورت گرفته، قیمت روز پروفیل در اکثر کارخانه ثابت بوده و تنها در برخی کارخانه ها کاهش 20 تومانی داشته است.

قیمت نبشی و قیمت ناوادانی ها طی روز گذشته بطور میانگین 30 تومان افزایش یافت و در گروه مقاطع افزایشی قرار گرفت.

در این میان تیراهن ها هم از این وضعیت بازار آهن در امان نماندند و با 5000 تومان افزایش مواجه شدند. قیمت تیرآهن درب بنگاه تهران با 5000 تومان افزایش به فروش رسید.

بخش ورق ها روزهای آرامی را سپری می کند. قیمت ورق گالوانیزه ثابت اعلام شد. همچنین قیمت ورق آهن درب بنگاه نیز ثابت بود. قیمت ورق رنگی و قیمت ورق روغنی نیز درب کارخانه ثابت می باشد.

در حال حاضر باتوجه به کاهش میزان نوسانات در بازار آهن آلات، خرید آهن و فروش آهن نسبتا افزایش یافته و پیش بینی می شود بازار آهن آلات به مرور زمان از رکود خارج شود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ