سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 23
کل بازدید : 458926
کل یادداشتها ها : 2619
خبر مایه



به گزارش اهن پرایس در تحلیل بازار مسکن، اخبار منتشر شده از آخرین نوسانات بازار مسکن حاکی از خروج کامل این بازار از رکود می باشد. خبر اتمام رکود بازار مسکن در پایتخت، مورد تایید بسیاری از کارشناسان این حوزه قرار گرفته است.

با انتشار این خبر بسیاری از فروشندگان و سازندگان تصور کردند که این بازار همچون گذشته با افزایش قیمت بسیاری مواجه خواهد شد به همین دلیل به شکلی کاملا نامتعارف میانگین قیمت هر متر مربع را در مناطق مختلف با افزایش قیمت اعلام نمودند.

بر همین اساس بعضی از مشاوران املاک به متقاضیان خرید اعلام افزایش قیمت در مناطق کرده اند. بنابر این باید به قیمت های پیشنهادی مشاوران املاک تن دهند. این در شرایطی است که اکثر کارشناسان این بخش بر این عقیده اند که این دوره از رونق با دیگر دوره ها متفاوت است به همین علت قرار نیس افزایش قیمت داشته باشیم، بلکه حداقل در دوره میان مدت پیش رو به دلیل نوع تقاضای موجود در بازار مسکن که از جنس مصرفی است رشد قیمت‌ها آرام و در حد منطقی رخ خواهد داد.

کارشناسان بازار مسکن هشدار می‌دهند چنانچه فروشندگان و سازندگان بازار مسکن بدون توجه به جنس رونق پیش رو و قدرت خرید متقاضیان قیمت‌های پیشنهادی خود را افزایش دهند، ممکن است بخش مسکن برخلاف ماه گذشته مجددا با کاهش حجم معاملات و عقب‌نشینی خریداران مسکن مواجه شود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ