سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 23
کل بازدید : 458954
کل یادداشتها ها : 2619
خبر مایه



به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، محمد آزاد رئیس اتحادیهفروشندگان آهن و فولاد در گفتگویی درباره افزایش قیمت شمش و تیرآهن گفت: رشد قیمت مواد اولیه تولید فلزات و آهن آلات در بازارهای جهانی موجب شده تا شاهد افزایش قیمت در اکثر بخش های فلزی در بازار باشیم.

وی با بیان این موضوع که بخش بسیاری از مقاطع آهن آلات و فلزات طی دو سه هفته گذشته دچار افزایش قیمت شده اند عنوان کرد: به دنبال افزایش قیمت در بخش مواد اولیه فلزات و آهن آلات شاهد افزایش قیمت روز تیرآهن و قیمت میلگرد و دیگر فلزات نیز بوده ایم.

وی در ادامه افزود: مواد اولیه تیرآهن از شمش آهن تهیه می شود و با گران شدن شمش آهن بطور معمول قیمت دیگر مقاطع نیز روند صعودی را پیش خواهند گرفت. اگرچه نوسانات قیمت های جهانی هم تاثیر بسزایی بر قیمت آهن آلات داخلی خواهد گذاشت که در پی این امر قیمت های جهانی کمی  بهبود یافتن اما نرخ سنگ آهن که در گذشته 40 تا 45 دلار بود، در شرایط فعلی با قیمت 65 تا 70 دلار در بازارهای جهانی عرضه می گردد که به همین دلیل قسمت بسیاری از مقاطع در بازار با افزایش قیمت به فروش می رسند.

محمد آزاد در ادامه عنوان کرد: رشد قیمت ها در صورتیکه مواد اولیه در بازارهای جهانی افزایش یابد امری طبیعیست اما احتمالا طی 2 ماه اینده قیمت آهن آلات با ثبات مواجه خواهد شد.

رییس اتحادیه فروشندگان آهن در آخر اظهار داشت: بازار فروش کسبه تغییر چندانی نداشته است و همچنان در مقایسه با گذشته با رکود مواجه می باشد اگرچه اکثر تولیدکنندگان حدود 50 درصد از تولیداتشان را به بازارهای دیگر کشورها صادر می کنند و از این طریق محصولاتشان را بفروش می رسانند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ