سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 18
کل بازدید : 458871
کل یادداشتها ها : 2617
خبر مایه



به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن، خبر های حاکی از افزایش 7.1 درصدی قیمت مسکن در دی ماه سال جاری نسبت به سال گذشته می باشد. این در شرایطی است که میزان معاملات مسکن در دی ماه به بیش از 19 هزار واحد رسیده که این میزان در مقایسه با ماه گذشته حدود 12.8 درصد افزایش داشته است.

با توجه به شرایط بوجود آمده، شاهد رونق در بازار مسکن طی دی ماه سال جاری بوده ایم که میزان معاملات در این ماه رشد نسبتا مطلوبی داشته است.

در اینباره محسن سرحدی کارشناس بازار مسکن می گوید: اگرچه در شرایط فعلی هیچکدام از متغیرهای افزایش قیمت در بازار مسکن وجود ندارد اما برخی از افراد با ایجاد یک جو روانی می خواهند به مردم القا کنند در صورتیکه به بازار مسکن وارد نشوند سال آینده با افزایش قیمت مسکن مواجه خواهند شد. اما بنده با قاطعیت اعلام می کنم نه تنها طی سال آینده قیمت مسکن افزایش نخواهد یافت بلکه خریداران انتظار کاهش قیمت ها را نیز می توانند داشته باشند. در شرایط فعلی سازندگان لازم است بدون ایجاد جو روانی برای گرانی مسکن، خانه های آماده را وارد این بازار کرده و منتظر گرانی قیمت مسکن نباشند زیرا همانطور که اعلام شد در شال 97 قیمت خانه ارزان خواهد شد.

وی در آخر خاطر نشان کرد: با توجه به این موضوع که متغیرهایی برای افزایش قیمت وجود ندارد، احتمال کاهش نرخ مسکن در ماه های اینده وجود دارد و در شرایط فعلی مسئولین باید نظارت خود را بر روی معاملات مسکن بیشتر کرده و بر روی قیمت ها کنترل لازم را داشته باشند تا شاهد وجود حباب در این بازار نباشیم.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ