سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 458608
کل یادداشتها ها : 2609
خبر مایه



به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، با توجه به بررسی های صورت گرفته بر روی قیمت روز ناودانی ها طی ماه جاری، به این مهم دست یافتیم که نه تنها در بخش پروفیل، میلگرد، نبشی و تیرآهن افزایش قیمت داشتیم بلکه این نوسانات و افزایش قیمت های ناگهانی به حوزه ناودانی ها نیز سرایت کرده است. قیمت ناودانی ها با اغاز دی ماه افزایش یافت. برخی کارخانه ها فروش خود را بستند و برخی دیگر از اعلام قیمت خود داری کردند. در این میان کارخانه نبشی ناب تبریز در اکثر روزها اعلام قیمت نمود و اقدام به فروش نبشی هایش را کرد. در ادامه به بررسی نوسانات قیمت ناودانی در برخی کارخانه ها می پردازیم.

کارخانه نبشی ناب تبریز با آغاز دی ماه طی سه روز پیاپی قیمت های خود را افزایش داد. قیمت نبشی ناب تبریز در اولین روز 10 تومان افزایش و در ورز دوم ماه جاری 20 تومان افزایش یافت. اما این کارخانه در اقدامی ناگهانی در چهارم دی ماه قیمت هایش را 50 تومان افزایش داد. در پی این افزایش قیمت خریداران در بازار از خرید دست نگه داشتند و منتظر کاهش قیمت ها طی روزهای آینده شدند. پس از این افزایش قیمت تا 5 روز قیمت های این کارخانه ثابت اعلام شد و پس از ان با آرام شدن جو نسبی بازار کارخانه ناب تبریز اقدام به کاهش قیمت نمود، بطوریکه پس از آن تا روز گذشته در مجموع 40 تومان قیمت هایش را کاهش داد. البته در این میان برخی روزها قیمت هایش را ثابت اعلام می نمود. در نهایت در روز گذشته مورخ 96/10/25 دو سایز 14 و 16 به ترتیب با قیمت های 2290 و 2300 به فروش رسید.

کارخانه نبشی شکفته نیز همانند ناب تبریز دی ماه را با افزایش قیمت هایش آغاز کرد. نبشی شکفته طی چهار روز ابتدایی دی ماه میانگین 20 تومان قیمت هایش را افزایش داد. پس از این افزایش قیمت تنها دو روز قیمت هایش را ثابت اعلام نمود و پس از اقدام به کاهش قیمت ها کرد. قیمت نبشی شکفته پس از آن در مجموع 100 تومان کاهش یافت اما این کاهش قیمت ها طولی نکشید و این کارخانه دوباره تا تاریخ 96/10/16در مجموع 50 تومان به قیمت های خود اضافه کرد. اخرین تغییرات این کارخانه تا روز گذشته بوده و پس از آن تا روز گذشته قیمت هایش ثات اعلام شد و با قیمت 2250 تومان خرید و فروش شد.

در حال حاضر جو نسبتا آرامی در بازار آهن آلات حاکم است و انتظار می رود تا پایان ماه جاری قیمت ها ثابت بماند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ