سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 18
کل بازدید : 458848
کل یادداشتها ها : 2617
خبر مایه


به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، شرکت ذوب آهن اصفهان توانست طی 9 ماه ابتدایی سال جاری، میزان تنوع تولید را در مقایسه با سال گذشته افزایش داد.

اردشیر افضلی، معاون بهره برداری این شرکت در اینباره افزود: طی 9 ماهه ابتدایی سال جاری در بخش های مختلف شاهد افزایش تولید در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته بوده ایم که این افزایش تولید در واحدهایی همچون تولیدات کک و مواد شیمیایی بوده که به ترتیب 889 هزار و 491 هزار تن بوده که این میزان تقریبا با 28 درصد افزایش تولید داشته است.

 وی در ادامه تصریح کرد: در واحدآگلومراسیون میزان تولید آگلومره 2 میلیون و 289 هزار و 964 تن بوده که تقریبا 13 درصد افزایش یافته است. میزان تولید در واحد کوره بلندها به یک میلیون و 753 هزار و 412 تن چدن مذاب بوده که تقریبا 4 درصد افزایش داشته است. وی در ادامه با اشاره به آمارهای مثبت در واحد فولاد‌سازی نیز افزود: در واحد فولادسازی یک میلیون و 698 هزار و 483تن شمش آماده تولید شده که تقریبا 3 درصد افزایش یافته و در مجموع محصول نهایی به میزان یک میلیون و 634 هزار و 620 تن بوده که حدود 6 درصد افزایش داشته‌ است.

شرکت ذوب آهن اصفهان طی 9 ماهه ابتدایی سال جاری برای پاسخ به نیازهای روز افزون بازار و به برای توسعه سبد محصولات، پروفیل‌های ناودانی بال شیبدار سبک سایز 20، کلاف‌های صادراتی با مارک فولاد سری SAE، گرد فولادی سایز 250 میلی‌متر و بیم بلانک در شرکت طراحی و تولید شد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ