سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 18
کل بازدید : 458850
کل یادداشتها ها : 2617
خبر مایه


با توجه به ارتباط گسترده پیشین بخش مسکن با سایر بخش های اقتصادی ، تأثیر بخش مسکن بر رشد اقتصادی انکارناپذیر است اما این بدین معنی نیست که هدف بخش مسکن ، ایجاد رونق اقتصادی باشد. به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن ؛ گاهی مشاهده میشود که برخی از سیاست گذاران فکر میکنند هرچه بیشتر مسکن بسازیم بهتر است و بازار مسکن دچار رکود نمی شود. چنین دیدگاهی کاملا اشتباه است چرا که در اینصورت دولت فقط باید مراقب باشد که رشد بخش مسکن منفی نشود!

نکته ی مهم و قابل توجه این است که ساخت و ساز مسکن در راستای تأمین نیازهای بازارمسکن برای خانه اولی ها ، بافت های فرسوده و حاشیه نشین ها باشد .
این موضوع همیشه مطرح بوده که رشد بازار مسکن در رشد اقتصادی نیز تأثیر می گذارد اما در واقع از این به بعد ، کشور ما خیلی نیازمند افزایش موجودی مسکن نیست. شکایت سازندگان و فروشندگان مسکن از نبود خریدار و در نتیجه قفل شدن منابع مالی در پروژه های آماده فروش ، خود گواه روشنی بر این موضوع است. از سوی دیگر افزایش قیمت مصالح ساختمانی و قیمت آهن آلات باعث کاهش رشد در بخش مسکن شده و روند رکود آن همچنان ادامه دارد. بنابراین نباید هدف اصلی بخش مسکن را ، ایجاد تحول در رشد اقتصادی دانست.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ