سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 23
کل بازدید : 458965
کل یادداشتها ها : 2619
خبر مایه


به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، ورق های گالوانیزه هفته گذشته را با آرامشی نسبی پشت سر گذاشتند. با توجه به تعطیلات در پایان هفته گذشته، می توان گفت که یک هفته نیمه تعطیلی را پشت سر گذاشته ایم. در این هفته نیمه تعطیل قیمت ورق گالوانیزه تغییر چندانی نداشته است که در این خبر به تحلیل قیمت ها خواهیم پرداخت.  

کارخانه کاشان از اوایل هفته قیمت های خود را ثابت اعلام کرد. اما این در شرایطی است که در روز دوشنبه مورخ 9/13 این کارخانه قیمت خود را در دو سایز 0/3 و 0/4 تغییر داد. در سایز 0/3 شاهد افزایش 50 تومانی بوده ایم. این سایز که در روزهای قبل با نرخ 4050 تومان معامله می شد، در روز دوشنبه با افزایش 50 تومانی مواجه شده و قیمت آن به 4100 تومان رسید. همچنین افزایش قیمت در سایز 0/4 نیز اتفاق افتاد و نرخ این سایز از 3950 تومان به 4000 تومان تغییر یافت. پس از این تغییرات، کارخانه کاشان تا پایان هفته تمام سایز های خود را ثابت اعلام کرد.

در سمتی دیگر سه کارخانه شهرکرد، تاراز و هفت الماس از اول هفته قیمت هایشان را ثابت اعلام نموده و تا پایان هفته هم نوسانی را شاهد نبودند. دو کارخانه تاراز و شهرکرد از دوهفته پیش قیمت هایشان ثابت بوده است و احتمال تغییر قیمت در این دو کارخانه طی هفته های آینده وجود دارد. با توجه به این ثبات قیمتی در هفته گذشته، می توان ادامه این شرایط را در هفته جاری هم پیش بینی کرد، اما باید منتظر اعلام قیمت از سوی کارخانه ها بود. 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ