سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 458584
کل یادداشتها ها : 2609
خبر مایه


به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، با نگاهی جامع به نوسانات قیمتی پروفیل ها در هفته گذشته، به این مهم دست یافتیم که این محصول فولادی در سایز 2/5 و 3  نوسان چشمگیری را تجربه نکرده است و می توان گفت هفته نسبتا آرامی را پشت سرگذاشته است. اگرچه در برخی کارخانه ها شاهد نوسانات کمی بوده ایم اما در مجموع نمی توان گفت که قیمت پروفیل نوسان زیادی داشته است.

با  بررسی قیمت برخی از کارخانه های پروفیل سازی، نتایجی از نوسانات آن ها بدست آوردیم که به این شرح می باشد.

کارخانه پروفیل سازی تهران شرق در روزهای ابتدایی هفته گذشته قیمت خود را ثابت اعلام کرد اما این ثبات قیمت تا روز سه شنبه ادامه داشت ور روز چهارشنبه قیمت را با 20 توامن افزایش اعلام کرد اما این افزایش قیمت پایدار نبود و دوباره در روز پنجشنبه با کاهش 40 تومانی مواجه گردید. برخلاف کارخانه تهران شرق، پروفیل سازی صدرا اول هفته پر نوسانی را پشت سر گذاشت. از کاهش 20 تومانی در روز شنبه و افزایش 20 تومانی در روزیکشنبه تا کاهش 30 تومانی در روز سه شنبه این نوسانات قابل مشاهده است. اما بلاخره این نوسانات به اتمام رسید و روز چهارشنبه و پنجشنبه قیمت های این کارخانه ثابت اعلام شد. یکی دیگر از کارخانه های پروفیل سازی که مورد بررسی قرار گرفته است، کارخانه جهان می باشد. این کارخانه دچار نوسانات زیادی نبوده و از اول هفته قیمت را ثابت اعلام کرد. اگرچه در روز یکشنبه قیمت ها را 10 تومان کاهش داد اما تا پایان هفته در ثبات به سر می برد و در حالت کلی نمی توان گفت که نوسانات زیادی داشته است. قیمت پروفیل صابری هم در اوایل هفته ثابت بود و فقط در روز سه شنبه کاهش 40 تومانی را تجربه کرده  و در نهایت تا پایان هفته ثابت بوده است.

با بررسی قیمت ها به جو آرام بازار پی می بریم. با توجه به این شرایط آرام بازار می توان گفت که هفته پیش رو هم نوسانات زیادی نخواهد داشت. اما در هر حال برای نمی توان جو بازار را پیش بینی کرد و باید منتظر اعلام قیمت ها از سوی کارخانه ها ماند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ