سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 30
کل بازدید : 458625
کل یادداشتها ها : 2609
خبر مایه


به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد،کشور چین به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن و فولاد در سطح جهانی شناخته شده است. مازاد عرضه فولاد در کنار کاهش ظرفیت تولید فولاد تبدیل به مشکلی بزرگ برای این کشور شده است. موضوع مازاد عرضه فولاد در حالی است که این کشور طی یک دوره سه ساله در حال کاهش ظرفیت تولید فولاد بوده، مساله ای که برای چین بسیار حائض اهمیت می باشد. زیرا معضل آلودگی های محیط زیستی در چین با تولید سنگ آهن و فولاد در هم پیچیده است. این در شرایطی است که بر اساس اهداف تعیین شده قرار بود طی 5 ساله کاهش 10 تا 150 میلیون تن ظرفیت مازاد تولید صورت گیرد که این امر در کمتر از 2 سال انجام شد.

در این بین مساله کاهش ظرفیت به قدری مورد توجه فعالان و کارشناسان این بازار قرار گرفته است که دیگر موضوع افزایش ظرفیت در دیگر کشورهای جهان را از یاد برده اند.

 براساس آمار بدست آمده از سوی مقامات چینی، در شش ماه ابتدایی سال جاری مقداری حدود 42.39 میلیون تن از ظرفیت تولید فولاد چین تعطیل گشته و از رده خارج شده است. این میزان 84 درصد از هدف تعیین شده برای کاهش ظرفیت مازاد در سال 2017 می باشد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ