سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 30
کل بازدید : 458626
کل یادداشتها ها : 2609
خبر مایه


مهدی کرباسیان، رییس هیئت مدیره سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) با تاکید بر صادرات 7/4 میلیون تن فولاد در اوایل سال جاری، گفت: این صنعت خود را برای کسب رکورد 8 میلیون تن صادرات تا پایان سال آماده کرده است.

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، صادرات به عامل بسیار مهم برای موفق یک صنعت می باشد بطوری که یک صنعت برای پایدار بودن باید محصولات صادراتی و امکانات صادرات را به صورت کامل در دسترس داشته باشد. حتی گفته می شود 30 درصد ظرفیت یک واحد تولیدی باید در بازار صادرات قرار گیرد. براساس گفته مهدی کرباسیان، آن دسته از صنایعی که بخشی از درآمدشان را از طریق بازارهای صادراتی بدست می آورند، هم ارزش افزوده کسب می کنند و هم در برابر نوسانات ارز مقاوم خواهند شد و این مسئله ای است که در مورد معادن و صنایع معدنی مصداق دوچندان دارد. وی در ادامه افزود: صادرات در بخش معدن و صنایع معدنی علاوه بر سود اقتصادی برای کارخانه تولید کننده، باعث می شود کشور صادرات کننده ارزش افزوده بالایی بدست آورد.

پیش‌تر کرباسیان گفته بود: برای بدست آوردن تولید 55 میلیون تن فولاد، برنامه مناسبی در دستور کار دولت و وزارتخانه قرار گرفته و در عمل نیز حرکت مناسبی آغاز شده است و با توجه به ذخایر سنگ آهن و گاز، می‌توان به این هدف دست یافت.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ